Ad Block Ad Block
娛樂
2024-04-12 10:45:35

吳鎮宇遭兒子Feynman上載「遺照」割席 批「瘋言瘋語」要教仔

分享:

吳鎮宇 & 囝囝Feynman

吳鎮宇同囝囝Feynman吳費曼,喺十年參加內地親子真人騷《爸爸去哪兒2》而爆紅,至今依然備受網民關注。

而家Feynman已經唔再係小朋友,進入青春叛逆期嘅佢喺上年8月表示為咗抵抗不斷上升嘅壓力,所以宣布退出社交網站,不過去到近日佢重回微博,兼出PO上載爸爸嘅電影中嘅黑白遺照,結果引起網民熱烈討論。

敢言咁批評學員向佐

近日吳鎮宇為內地綜藝節目《無限超越班2》其中一位導師,佢嘅率直敢言咁批評學員向佐演出,引起網民高度關注,人氣再度急升。另一方面,佢囝囝Feynman喺微博上載一張吳鎮宇喺電影《無間道Ⅱ》中飾演倪永孝嘅黑白遺照並聲稱與爸爸劃清界限,並寫:「號主本人因意外離世,永遠懷念!」

之後佢再回應話:「重新認識一下,我叫王晶衛不認識甚麽吳鎮宇,不認識誰是吳費曼,沒有看過無限造孽班。本人不上學的不識字,在一家黑膠點(店)上班。以上都是語音輸入。」雖然Feynman好快就將呢個PO刪除,不過已經引起高度關注。

「道理無錯……但是輕點打…」

而爸爸吳鎮宇亦有人呢件事而喺微博出PO:「我家兒子,吳費曼最近又出現在微博,頻上熱搜。當然小孩子的瘋言瘋語,大家也會一笑而過,但作為家長的我,發現有一點是要教育一下的,就是不能用微博來刷存在感,為博取別人的眼光而活,是一個可悲的活着!」

Ad Block

而一班網民亦有留言發表感受,例如「教育歸教育,不許打費曼 不過你要真打,記得給我們開個直播」、、「哈哈我能說支持嗎?兒子可以放飛自我,但爸爸不能放任自流」、「道理無錯……但是輕點打…」等等。

原文刊登於 Yahoo 娛樂圈

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受