Ad Block Ad Block
娛樂
2024-04-16 15:14:04

張致恒屋企被cut電 雯雯︰完全唔係容忍範圍之內

分享:
張致恒

張致恒一家六口問題多多。

張致恒與太太區燕雯在2月底曾表示屋企將有外傭幫手,到時「我哋其中一個先可以完完全全抽身出去賺錢。」早前他們的大仔張天寶5歲生日,從雯雯分享的影片可見,他們家來了一個工人,張致恒亦到茶餐廳工作,看似生活「回復正常」。然而,雯雯今日卻爆出屋企被cut電,令她忍不住發文再指責老公。

雯雯在IG透露屋企被斷電。

雯雯在IG透露屋企被斷電。

雯雯出po以黑底白字寫道:「要發生嘅,終於都發生。你終於都令到屋企發生畀人Cut電,完全已經唔係容忍嘅範圍之內。小朋友又冇得煮嘢食,又冇熱水沖奶,不停喊,請問你想我點?!

日前張致恒與雯雯發文澄清,並非大仔患有自閉症及過度活躍症。雯雯早前說到︰「醫生同我哋講呢類小朋友一年起碼會去幾次急症室……同時因為屋企其他嘅小朋友仲好細,亦都會受到影響,我哋亦都要好努力學習點樣可以得到一個平衡。」加上過去雯雯甚少分享二仔天牧的生活片,因此有網民估計,患有自閉症及過度活躍症的可能就是天牧。

雯雯稱大仔天寶沒有自閉症。

雯雯稱大仔天寶沒有自閉症。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受