Ad Block Ad Block
娛樂
2024-04-16 14:32:40

Chris王青霞被加控一罪 李龍基離開法庭激動喊晒:我唔會唔要佢

分享:
李龍基今早到沙田裁判法院聽審。 (娛樂新聞台截圖)

李龍基今早到沙田裁判法院聽審。 (娛樂新聞台截圖)

李龍基的36歲未婚妻王青霞(Chris)早前因涉逾期居留、使用虛假文書等6罪被入境處檢控,案件今天(16日)在沙田裁判法院提堂,基哥今日(16日)亦如常到庭聽審。控方於庭上向法庭新增一項對王青霞的控罪,指她違反《入境條例》第38AA條,在香港入境時對其施加的逗留期限,留在香港接受僱傭工作,法官將案件押至5月28日再訊,被告繼續還押。

李龍基離開法庭時接受訪問。  (娛樂新聞台截圖) 李龍基期間表現激動。  (娛樂新聞台截圖) 李龍基揚言唔會唔要未婚妻Chris。 (娛樂新聞台截圖) 李龍基離開時不停呻鼻涕,狀甚淒涼。 (娛樂新聞台截圖)

李龍基:我要畀佢知,我唔會!

今早9時許,李龍基手持公文袋抵達法庭,他見到記者即表示:「噚晚都係瞓得兩個幾鐘頭,都瞓得唔錯。」當基哥離開法庭時,他被問到今日穿上鮮色恤衫聽審,是希望未婚妻可以清楚見到他在場支持,基哥此時即嘆氣,並開始落淚及流鼻水,他說:「每日都見一見,呢兩個幾月我每日都會去見佢,除咗我上去廣州做嘢之外,日日都會去探佢,都係想佢安心啲,因為我係佢最大嘅支持。」李龍基再談起Chris每日都有寫信給他,之後基哥再激動哽咽說:「有次佢睇到出面啲報道話我唔要佢……我要畀佢知,我唔會!我對燈火發誓,我同佢講係唔會,我叫佢唔好睇人哋啲嘢,嗰啲係亂咁寫,我係唔會變嘅!」李龍基透露5月28日會到法院聽審,之後5月底要到澳洲開工,約於當地逗留10天。

案件編號:STCC/688/2024

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受