Ad Block Ad Block
娛樂
2024-04-11 16:16:00

蘇皓兒30歲生日到沖繩潛水有艷遇 努力搵錢想置業

分享:
蘇皓兒以露肩裝示人。(蘇文傑攝)

蘇皓兒以露肩裝示人。(蘇文傑攝)

蘇皓兒(Chole)今日(4月11日)到尖沙咀出席冷氣機產品發布會,她在會上表示希望有一個自己安樂窩,可以親自設計家居同揀選自己品味的家電,大讚品牌的冷氣機面板顏色,可以因應不同心情去自行轉換,可以突顯個人風格品味。

蘇皓兒大讚品牌的冷氣機板面顏色可以更換,可以突顯個人風格。(蘇文傑攝)

蘇皓兒大讚品牌的冷氣機板面顏色可以更換,可以突顯個人風格。(蘇文傑攝)

女神生日赴沖繩潛水

活動上蘇皓兒提到剛剛結束的沖繩之旅,Chole指這次旅行意義重大,除了慶祝自己30歲生日之外,更希望藉此沉澱一下,「其實今次旅行都唔算好順利,因為出發嘅時候遇到台灣花蓮地震,同時影響到日本都有海嘯警告,所以飛機就降落唔到要原機折返。不過好彩最後都順利去到,尤其是可以玩到free Diving,5日行程我真係潛足4日咁多,因為對潛水好有興趣,沖繩嘅海比香港更靚,所以喺沖繩玩到真係好享受!」蘇皓兒又表示回歸香港後開始工作,剛剛就接到新劇本準備拍攝,主要都是在忙一些會議、Casting等。

女神生日赴沖繩潛水

女神生日赴沖繩潛水

蘇皓兒防曬方法︰嘆冷氣煲劇

至於夏天蒞臨,Chole如何跟陽光玩遊戲,她說︰「我覺得其實好多時皮膚老化都係關陽光事,所以防曬功夫一定要做足,而如果唔係工作或者打波其實我都唔會特別去接觸陽光,都係留返喺室內嘆住冷氣煲劇舒服啲!」

蘇皓文的皮膚超好。(蘇文傑攝)

因許瑋甯認識《不夠善良的我們》

提到煲劇,Chole又分享最近最喜歡的劇集《不夠善良的我們》,「一開始追係因為我真係好鍾意女主角之一嘅許瑋甯,然後發現題材都好吸引,內容係講兩個40歲嘅女性去面對佢哋生活嘅問題同壓力,同時又會帶出一啲感情問題,呢啲都令到啱啱30歲嘅我好感同身受,會反思自己嘅未來會係點,會唔會都係平平凡凡咁樣過一生呢?所以睇緊嘅時候有好多情節都觸動到我,變咗依家每個星期六都好期待睇新一集!」

Ad Block
蘇皓兒表示因為潛水的運動量很大,所以清減了些。(蘇文傑攝)

蘇皓兒表示因為潛水的運動量很大,所以清減了些。(蘇文傑攝)

獲日本男抄牌

其後Chloe接受訪問,透露今次到沖繩之旅沒有另一伴同行,自認感情世界是空白一片。她稱這次獨自飛日請教練,租車包司機,在旅遊期間更遇到當地男子上前搭訕兼抄牌。她表示自己不會日語,雙方又難以用英文溝通,所以到最後不了了之。她稱對感情事隨緣,問到她的生日願望,她表示希望多些工作,可以儲多些錢,趁現時樓價下調置業。

蘇皓兒靚相集︰

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受