Ad Block Ad Block
娛樂
2024-04-05 17:14:59

Edan洗面奶誤當牙膏刷牙 Anson Lo孖Jeremy廁所曬舞技

分享:
Edan洗面奶誤當牙膏用。

Edan洗面奶誤當牙膏用。

MIRROR日前已飛抵美國為美加巡迴演唱會做準備,12子都興奮在社交網貼相,其中呂爵安(Edan)表示在飛機上「冇乜點瞓過」,並分享戴住眼鏡敷面膜的照片,寫道:「深髮man爆鬍鬚面膜安is back,今朝喺飛機都冇咩點瞓過,希望而家瞓得著可以tune個靚時差,Goodnight﹗」Edan到埗後立即補眠,未知是否唔夠休息,今早他就鬧出笑話,誤將洗面奶當牙膏用,他表示:「我啱啱用錯咗洗面奶刷牙。」其後更搞笑謂:「到依家成個口都仲係洗面奶味」一眾網民都紛紛留言表示:「想問洗面奶係咩味?」、「啲牙有冇白到」、「成件事好唔呂爵安」、「最佳代言人」。 

Anson Lo亦有貼出多張踩台板的照片及短片,他寫道:「在香港的我通常晚上才出post ,現在於三藩市有時差之下,為了你們我就現在post~ #病好了就是興奮」而其中一條片見Anson Lo在廁所對鏡自拍曬舞技,在跳得興奮之際,Anson Lo 發現正在進食的Jeremy 出沒,Jeremy亦加入即興齊齊起舞,不過跳兩跳, Jeremy就去咗洗手,場面搞笑。一眾鏡粉都紛紛留言祝12子在當地時間45日的三藩市站good show。

Edan 事後表示成個口仲係洗面奶味 。 Anson Lo派福利貼多張型仔相。 Anson Lo在廁所自拍曬舞技。 發現Jeremy。 Jeremy加入Anson Lo鏡頭一齊跳舞。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受