Ad Block Ad Block
娛樂
2023-11-10 04:29:23
日報

倫敦直擊試當真飛斧會

分享:
試當真 游學修 蘇致豪 許賢

今次留英旅居初體驗,確實做到寓工作於娛樂,碰巧林家謙和方皓玟10月接棒式飛過來倫敦開騷;踏入11月,又輪到「試當真」3位老細:游學修、蘇致豪與許賢,連同另一位開台元老火柴仔(合稱豪腎修柴),在英國舉行兩場「海外毛」見面會,慶祝YouTube頻道創立三周年。

Ad Block

完成加拿大溫哥華與多倫多兩場見面會之後,四條佬/四個仔月初抵英,上周三(11月1日)先去到毗鄰曼徹斯特Altrincham火車站附近一家香港人酒吧「夏慤 Harcourt」出席公開見面會,上周五(11月3日)再到倫敦牛津街(Oxford Street)附近的一家酒吧「Whistle Punks」舉行限定見面會──因為並非公開聚會,所以採訪期間,都要避免影相時拍到粉絲的正面──大概有廿多人參加,他們做足準備,攜帶大量珍藏赴會,包括2021年推出的《假冒女團》海報,四子當然有求必應,逐個影相和簽名,更大派從香港帶來的限量版「試當真」YES!Card。

「Whistle Punks」並非一般的酒吧,官方網站都以Activity Bars自居,大夥兒可以一邊飲酒一邊食嘢一邊傾偈一邊玩,玩甚麼?玩「飛斧」(Axe Throwing),顧名思義,就是將整個斧頭擲向鏢靶位置,稱得上是飛鏢的變奏。

飛斧 WhistlePunks

 翻查資料,「現代飛斧」(Urban Axe Throwing)以及Axe-throwing Bars最早在加拿大多倫多出現,距今只有12年歷史。正正因為太新,加上佔用空間頗大,暫時未見到香港有得玩,強如鄭裕玲(Do姐)都要去到新加坡拍攝HOY TV節目《去邊啊DO姐》期間才有機會一嘗「飛斧」快感。

 何解跟倫敦的「海外毛」見面要玩「飛斧」?阿修接受訪問時坦言,是公司同事強烈建議下有此決定:「因為我哋嘅同事文Sir(Harvey Man)就話:『飛斧頭好正啊~好正啊~!你哋一定要玩啊!』跟住就聽咗佢話,就過嚟(倫敦)玩囉。(問豪哥、許賢)都幾開心啊吓嘛?因為我哋啱啱玩完(擲)斧頭,希望陣間可以同大家傾下偈、影下相囉。」

 的而且確,山長水遠坐飛機過來,近距離跟一班在異鄉定居的忠粉見面,玩從來不是最重要,圍爐傾偈才是。

 我好奇,兩個國家,兩班粉絲,到底有沒有甚麼不同之處?阿修以肯定的語氣說有:「我哋有keep住分析㗎,我覺得加拿大啲人(粉絲)呢比起英國呢冇咁怕凍㗎,佢哋呢真係幾凍都着好薄嘅衫㗎咋。但喺英國呢,就同我哋本身香港人有啲似喇,就係我哋喺(曼城酒吧)門口影相吖嘛,咁佢哋一出嚟就話『嘩!好凍啊~好凍啊!你哋凍唔凍啊?夠唔夠衫啊?』但喺加拿大冇呢啲嘢㗎,即係阿Pody呢(曾在CapTV年代共事,現於當地定居),係着住件恤衫加件西裝褸就(這樣),凍到我哋呢而家鼻水停唔到,但佢係完全冇嘢。」許賢補充說:「同埋啲人普遍開心過啲香港人,即係嗰個精神面貌……即係成個人輕鬆好多……你未離開過香港,你唔知點為之『似返個人』啦,你而家就知囉,即係呢度啲人(輕)鬆好多囉我覺得,係真係冇得傾㗎。」

 反而豪哥的角度比較特別,焦點不在自己的支持者,而是當地的gweilo。「我成日喺度望啲鬼佬啊,同埋啲市容啊。跟住我覺得加拿大呢普遍chill(從容)啲,但我鍾意英國啲人多啲,(因為)英國啲人黑口黑面,但係你一同佢交流呢就會搞個gag俾你,我覺得佢哋個腦成日都諗緊。」在旁的阿修笑指,豪哥在倫敦見面會前,曾嘗試在英國人面前挑戰一下英式幽默,而且事發地點竟然是廁所,「但係失敗咗嘅!」到底豪哥講甚麼?篇幅所限,無法在此透過文字詳盡交代,請留意稍後在IG公開的訪問短片,保證好笑得多。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受