Ad Block Ad Block
新聞
2019-04-26 06:00:00

復仇

分享:

早幾日睇半島電視台直播斯里蘭卡總理記者會,佢承認收到情報話會有炸彈襲擊(圖),但係手下部門收到料都冇辦法處理。仲有,佢地仲追查緊恐怖分子啲錢同物資點樣可以運入斯里蘭卡。咁早排美帝仲大大聲話,佢地已經剷爆了伊斯蘭國老巢,但轉頭伊斯蘭國就可以響斯里蘭卡炸鋪勁。當然,有好多事後孔明話,美帝同盟友打到人地飛起,反而令佢地四散各地,將恐怖活動蔓延全球。


不過令人吃驚嘅是,呢班恐怖分子可以響新西蘭掃射清真寺事件後個幾月,就可以策劃一場咁勁的恐襲,如果係真,即係伊斯蘭國仲有大把力量及本錢。換個角度,如果係策劃了好耐,只不過撞正有新西蘭事件,先至用呢個做策劃斯里蘭卡恐襲的理由,咁比較似囉,因為,老老實實,計劃幾個人肉炸彈,唔係整pizza,係要策劃好耐。呢樣嘢證明,恐怖分子未必揀西方國家報仇,佢地一樣會選擇親西方的二、三線發展中國家,以前有肯尼亞、坦桑尼亞,依家到斯里蘭卡,都係前英國殖民地。


講開英國,May姐當然繼續多災多難,唔係天災,係政治災難。May姐無奈地都要搞歐洲議會選舉,咁依個時候嗰班脫歐政客又出番晒嚟選歐洲議會,乘機又大肆宣傳脫歐,順便又踩多May姐幾腳。但May姐斷估唔到,脫歐未傾完,蘇格蘭獨立運動班大帝又出來,因為蘇獨派係唔想脫歐。如果May姐衝去脫歐,佢地蘇獨就要脫英。呢場大龍鳳,戲碼未完,而且因為脫歐搞到陣腳大亂,愛爾蘭共和軍的餘黨,開始又搵機會反制,認為既然要脫歐,佢地就脫英歸愛啦,仲講咁多。政治搞唔掂之餘,仲有一班大哥大姐,依家響倫敦瞓緊街要求盡快解決氣候危機……。不過,大家好似比較關心曼聯隊波多啲,係未?


當然唔少得理解一下美帝總統選舉的選情。依家民主黨想選嘅人陸續出來。似乎民主黨內班大佬,響最後關頭終於搵前副總統拜登出來以一統天下。大家唔好誤會,以為美帝的總統初選係真民主。美帝政黨唔係剛性政黨,而係一個好鬆散的政客組合,合則來不合則去,同黨議員可以響同一議題而有唔同意見。但係,一去到大是大非問題如911,又或者總統選舉,梗係由背後黨內長老操盤啦。咁好清楚:依班黨內精英唔想左翼大哥桑德斯突圍而出,於是就響舊電池堆搵個前副總統出來競爭。

Ad Block


問題係,拜登過往好鍾意扮慰問之時,乘機響女士耳邊講嘢,好似好熟咁,但係我估如果正常人咁樣做,女士早就一巴掌星過去。有拜登支持者話佢只係熱情好客,冇其他意思。講到尾,拜登後台夠硬,係未?Metoo可以當冇事。但係,拜登咁樣畀人欽點去選,得罪自己友,侵侵隨時玩多四年。

倫敦大學亞非研究學院法律系博士

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受