Ad Block Ad Block
新聞
2021-11-05 04:30:00
日報

政府減排試當真?

分享:

現在每天新聞報道,主要只有兩款,疫情新聞和法庭新聞,情況持續一年,奄悶得令人寧願熄電視睡覺也不要看新聞頻道。當我等港豬不看新聞幾近成為習慣,從事「碳管理顧問」的朋友Michael提醒說,最近一個星期不得不留意新聞,這邊廂英國召開的COP26(聯合國氣候變化綱要公約第26次締約方會議),算是有幾項進展,包括各國承諾在2030年前停止砍伐森林、百多個國家加入《全球甲烷承諾》,計劃到2030年時比2020年的溫室氣體甲烷排放減少三成等。另一邊廂,香港政府宣布證監會與港交所正研究在香港發展碳交易中心,他形容,減碳突然成為全球焦點議題,適逢香港政府又有些動作,業界近日忙個不停。

介紹返,Michael的顧問生意,是為企業做減碳建議方案,「近幾年生意本身已經做到無停手,行業互相搶人,請人困難,今次如果香港真係做到碳排放交易中心,就有機會買到樓……」

我搶白說:「幾年前你入呢行,唔係為咗要拯救地球㗎咩?幾時變得咁低層次?」

「我從來無放棄過拯救地球喎,拯救地球的同時都要食飯吖。」Michael忽然曉以大義:「要香港政府做事,都係要逼佢做先得,否則好難成事。環保就係好例子,如果唔係北京、上海已經做咗碳排放交易平台,香港會推得咁急?其實最應該積極推動減碳的部門,唔係環境局咩?但係你睇睇上個月的《施政報告》講綠色運輸,只講私家車轉電動,污染排放最多的商用車有乜政策?完全無提。時間表、路線圖?有一句,就係2025年再諗諗。虧佢好意思讀出嚟。」

我不解:「點解綠色運輸會有人反對?」

Michael解釋:「周街搵食車,要佢地轉用電動,必先要有足夠的充電設施,要有充電設施,就要電力公司加大發電能力、鋪好電網,而電力公司有利潤保證,加強發電、配電基建,即係最終要加電費,你話政府會唔會認真做吖?政府一直只做試驗計劃,有原因嘅。」

政府減排試當真?

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受