Ad Block Ad Block
新聞
2024-02-09 04:31:47
日報

邁阿密之亂

分享:
邁阿密之亂

邁阿密之亂

呢單嘢我真係R晒頭,似乎會R到死嗰日,所以忍唔住都想紀錄下自己嘅疑惑。究竟Inter Miami點解喺香港會咁樣?

(1)我唔係問Messi點解會咁樣,我係問Inter Miami。唔係只係講Messi,係連Suarez都一樣,星期日話傷到出唔到場,但去到東京踢70幾分鐘,仲倒掛添;隊波去到東京,正選已經有3個巴塞前球員,但喺香港呢,上半場就一個都冇。大家只係針對美斯,但可能係因為我悲觀,我睇到由內到外Inter Miami嘅表現。唔係一個美斯出事,係成隊波(或者教練?)都有嘢。

(2)如果係成隊球隊想玩對抗,Beckham作為班主,又點解咁識做,咁努力嘗試拎返少少分,比賽後俾人噓住都繞場一周揮手耍冧?唔通Beckham同成隊波(或者教練?)係不一致嘅(我自己覺得又唔會不和吖?)?

(3)有人話,俾唔夠錢咪唔踢囉。但根據估算,佢哋去到日本收到嘅酬勞,應該唔會多過今次香港,點解去到又踢得咁落力?係咪唔關錢事?

(4)有人話,係因為Inter Miami唔喜歡政府要佢哋太多政治宣傳?咁佢哋最後乜都冇做喎,而唔係苦住口面被迫做完。而家嬲喎,我估只要最後佢哋求其出場踢返30分鐘,大家就滿意收貨,點會為「冇成功被迫做過嘅事」而嬲到咁?真係會?

(5)又假設唔知邊個得罪咗佢哋,美斯唔踢,點解都唔肯出嚟拎支咪,跟稿讀都好,講下點解唔踢得,hea住say個sorry,笑下揮下手,大家都冇嬲到咁吖?

(6)假設Messi真係傷?(真係有人信佢同Suarez傷到踢唔到?)去返(5),真係傷都可以公開對4萬球迷笑下揮下手,扮嘢耍個冧呀嘛?球王其實好怕醜?都唔使佢做咩呀,我又唔覺得佢做唔到以上嘅嘢喎。

(7)全部都諗唔通,大家就會一句「係呀,就係唔俾面香港呀,吹咩?」如果咁樣就唔使討論了,呢個係萬能答案嚟。但美斯去到日本又懶係好似解釋返點解唔出場,又話好想下次再嚟踢過,點解呢?點解喺香港時唔講,去到日本先講呢?又話佢怕醜,唔識同唔會搞PR嘅?我真係……R晒頭。美斯話係「不幸」,我就覺得「不解」多啲。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受