Ad Block Ad Block
生活
2021-11-19 07:30:00

EC職場周記—相同的逆境,不一樣地領受 (上)

分享:
EC職場周記—相同的逆境,不一樣地領受  (上)

EC職場周記—相同的逆境,不一樣地領受 (上)

【相同的逆境】

楚丁:「早晨呀碧姐!剛剛收到呢張傳真,唔知係咪緊急?但直覺話俾我聽係『特別』嘅,所以攞過嚟俾妳睇下先……」

碧姐:「咦!樟記竟然結業!嘩!樟記在行內差唔多四十年,舉足輕重,係老字號喎!」

畢哥:「咩話?樟記?係咪我舊年接手,係柴灣嗰間父子檔,兩代同堂既樟記?」

碧姐:「係呀!咪大張同細張父子檔嗰間樟記囉!」

【不一樣地領受】

楚丁:「我印象中,我哋同樟記個檔案都好厚,都好多生意往來咁喎!」

碧姐:「係呀!當年大張全靠我哋做供應商,俾唔少數期撐佢哋,終於捱過咗03年沙士,之後咪彈起咗……無幾耐,細張係外國留學返來,返公司幫老竇,兩代合作,一攻一守,生意愈做愈好……」

楚丁:「聽落幾好喎!咁點解會結業嘅?好可惜喎!」

畢哥:「咪係囉!呢個客,由接手嗰日開始,我知道佢哋實力夠,我諗住執到支好籤,一路都花唔少時間同心機去煲……尤其是細張,我諗住佢係準掌門人,我成日同佢研究波衫,投其所好……諗住接多啲生意之餘,大細張仲會介紹多啲客俾我……唉!呢次嘥晒啲心機,捱錯咗眼瞓添!」

碧姐:「一早話咗你㗎啦!淨係睇表面,憑感覺……樟記自從細張回巢,採用新派管理手法,樟記基本上落單分得好散!數期又儘量用到我地盡晒,經常搵我哋報價,開發新產品……最終都係嗰句。」

楚丁:「我知!我知!搞搞震,冇幫襯!畢哥呢次仲唔係:為樟跑,為張忙;嗰客執笠變躁狂!」

畢哥:「幾時有躁狂呀?不過有啲失望咁啫……」

趙總:「邊嗰躁狂?邊嗰失望?」

當大家都把事件向趙總陳述後,他竟然......

【商場如戰場】

趙總:「咁就太好啦!」

楚丁(竊竊私語) :「畢哥,趙總咁涼薄㗎!大張過咗身,細張生辦完爸爸身後事,無心戀戰,把公司結束,然後移民,離開呢個傷心地……趙總竟然話:『太好啦!』」

畢哥(竊竊私語) :「雖然我都唔明!但據我對趙總嘅理解,佢應該唔係妳諗嗰種……」

趙總:「我嗰仔學校啱啱有個講座,係坊間嗰間《小麥文化》【註】搞嘅,嗰題目係『從性格分析看疫情和逆境下如何面對壓力』,我聽落覺得好特別,好啱大家,仲特登攞咗阿仔份資料,啱啱諗住攞出嚟同大家分享下……點知聽到樟記呢個消息!」

碧姐:「趙總,你係咪諗緊我哋個對手……」

趙總:「啱啦!都係阿碧醒目!樟記長期搵我哋笨,叫我哋做開荒牛,差唔多成熟嘅時候,就攞晒啲靈感去幫襯我地對手SP……今次大張過身,我梗係唔開心!話晒都合作咗咁耐,細張唔做,唔係離開傷心地,其實係佢一早部署緊,想搬間公司去泰國。今次樟記香港結束,咁我就明白點解佢之前問我好多關於項目開發嘅報價啦!我估:佢搬咗去泰國後,會專心搵我地做開發,然後自己在當地生產……至於SP方面就……」

【下期待續】

 

【註】《小麥文化》一直鼓勵閱讀,跟不同的專家伙拍,在香港不同的中小學推動正向思維有關的活動。

《EC職場周記》角色介紹

本劇主要圍繞4位主角,分別是兩男兩女。

趙達標:總經理。任務導向,人緣方面就……

崔畢源:銷售經理。開朗樂天,講就天下無敵……

歸楚丁:初級文員。任勞任怨,平易近人……

沈碧堅:行政主管。有原則,要求甚高……

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受