Ad Block Ad Block
生活
2022-07-29 04:30:18
日報

人在英國,一個蛋撻,一樽奶茶,大滿足!

分享:
人在英國,一個蛋撻,一樽奶茶,大滿足! 人在英國,一個蛋撻,一樽奶茶,大滿足! 人在英國,一個蛋撻,一樽奶茶,大滿足! 人在英國,一個蛋撻,一樽奶茶,大滿足!

林海峰最近有首新歌〈蛋撻 EGG TART〉,MV有葛文輝,軟硬天師合體喎,我呢啲70後一定留意啦!一首歌,一個蛋撻,的確盛載着濃濃的香港人情味。

人在英國,怎會不掛念香港的味道?但以為在英國好難找到港式蛋撻?少年,你太年輕了~在英國Manchester,想食港式蛋撻其實唔難,而且很有質素,例如可以去酒樓,金煌大酒樓、太湖酒樓、翠華大酒樓都有得食,而我關餅氏就多數會去China Town幫襯旺旺麵包西餅店。旺旺在2003年創立,開了19年,舖頭唔算好大,但選擇都多,主打港式麵包西餅,我阿女最鍾意食他們的肉鬆包,這裏亦有賣中式糕餅,老婆餅、蓮蓉酥等等,連油炸鬼都有。旺旺的酥皮蛋撻是全店最受歡迎的食品之一,外皮焗得鬆脆,蛋漿嫩滑得來又充滿蛋香,甜度剛剛好,入口完全感受到那份幸福滋味。蛋撻之前賣90便士一個,而家加到£1,兌返匯價不用10蚊港幣,加幅可接受啦!

港式蛋撻的絕配當然是港式奶茶,早前和成班friends行巿集,就認識了一個由香港人主理賣港式樽仔奶茶、鴛鴦的品牌——Teage茶記,路經檔口,見到同聲同氣的檔主,一定要幫襯支持啦。Teage茶記的奶茶有三款口味:Times(原味)、Light(兩少甜)、Free(三少甜);鴛鴦就有兩種口味:True(濃味)、Pure(清香),£3.5一樽。大家試完味都話正,茶香奶滑,奶茶、鴛鴦各有擁躉,可惜當日所有現貨都賣晒,店主話可以上網訂購,全個曼城都送貨,買滿4樽免運費,我們一行人一共訂了12樽。上網訂的價錢,一樽£3.79,買多啲價錢就平啲,買滿4樽或以上£3.69/樽;8樽或以上就£3.49/樽;12樽或以上£3.39/樽;16樽或以上£3.29/樽,計起上嚟都三十幾蚊港紙一樽㗎,但間中幫襯下都冇所謂啦!

為了滿足思「香」的味蕾,周不時會跟YouTube大神學嘢,試過和街坊一齊炮製蛋撻,亦和阿女整過菠蘿包,有朋友更有齊茶餐廳沖茶架生,大家齊齊在屋企整下餅沖下茶,絕對是非常happy又可以聯誼的睦鄰活動。

人在英國,一個蛋撻,一樽奶茶,大滿足! 人在英國,一個蛋撻,一樽奶茶,大滿足! 人在英國,一個蛋撻,一樽奶茶,大滿足! 人在英國,一個蛋撻,一樽奶茶,大滿足!
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受