Ad Block Ad Block
生活
2023-01-27 04:29:38
日報

英國過年好熱鬧

分享:

新正頭,祝大家兔氣揚眉,動如脫兔,兔年行大運!適逢年三十、大年初一是星期六、日,不用返工返學,有兩家朋友分別從Southport和Aylesbury來曼城探訪,可以成班朋友一齊食盆菜、行年宵、睇舞獅,今年在英國過農曆新年,氣氛顯得特別熱鬧。

 

Ad Block
英國 曼城 農曆新年 英國 曼城 農曆新年 英國 曼城 農曆新年 英國 曼城 農曆新年 英國 曼城 農曆新年 英國 曼城 農曆新年 英國 曼城 農曆新年 英國 曼城 農曆新年

以往在香港過年,關餅氏都會與家人食盆菜,酒店、酒樓、快餐店選擇多的是,買又方便!在英國想食盆菜,出街買當然冇乜選擇,又是香港人技能解鎖的機會來了,那就不如自己動手做吧!正所謂人多好辦事,年三十晚團年飯,集合眾媽媽之力,兩盆有鮑魚、大蝦、大花菇、炆豬腩肉、咖喱魚蛋豬皮、雞鴨燒肉等豐富材料的「家肥屋潤愛心盆菜」大功告成!雖然要煮煮切切砌砌好花時間,但一齊合力做好一件事,是特別開心滿足。飯後不但有甜品,更有街坊送來手寫揮春,大家都搶住要,好意頭嘛!

今年英國年宵巿場特別多,倫敦、Bristol、Nottingham等大約十個城市都有,而曼城當然唔少得,大年初一,我們一班街坊好友便去逛逛湊熱鬧。年宵巿場在一個社區中心舉行,場內人頭湧湧,40個攤檔有賣熟食有賣乾貨。為食的我最想食到香港街頭小食,之前宣傳話有魚肉燒賣咖喱魚蛋碗仔翅,但當日去到已售罄。不用失望,還有很多美食,龍鬚糖、日式磯煮鮑魚、日式手卷、泰式海南雞飯、韓式炸雞、老婆餅、鳳梨酥、十勝紅豆年糕等等,款式多到數唔晒!更有攤檔免費派發MIRROR應援品,我阿女見到即時雙眼發光排隊攞到Anson Lo同姜濤postcard。行完年宵,大家仍興致勃勃直落去太湖酒樓飲茶,咁啱下層的中式超巿永興隆有舞獅表演,又打鑼又打鼓,吸引大人小朋友齊齊圍觀很熱鬧。在英國,農曆新年沒有氣氛?今年一啲都唔覺得!

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受