Ad Block Ad Block
娛樂
2021-11-17 21:28:00

全民造星IV|Ash被揭已婚遭網民鬧爆 長文回應護夫

分享:
Ash面試時,歌聲已令評判和花姐等留下印象。

Ash面試時,歌聲已令評判和花姐等留下印象。

ViuTV節目《全民造星IV》昨日播出的一集,81號Ash(鍾卓穎)獲梁祖堯等大讚是「天籟之音」,可惜最後不敵與她旗鼓相當的對Winka(陳泳伽),而跌入復活區。網民對Ash大感興趣,於是展開人肉搜尋,火速將她起底,惟發現她去年與男友簽紙結婚。Ash的人妻身份令不少巴打大失所望,鬧爆她「欺騙」感情,認為她已是人妻就不應選偶像女團。

Ash跌入復活區。

Ash跌入復活區。

Ash默認已婚

Ash今日在IG以長文回應,稱如其他參賽者一樣,「好好保護另一半同屋企人」。她亦以「佢」去稱呼另一半,多謝對方的支持。Ash說︰「佢第一個舉腳贊成,因為佢知道我有幾中意唱歌,係我想放棄嘅時候鼓勵我,一直覺得我有能力同要比出面嘅人認識,所以先至會有大家琴日喺電視上面見到嘅81號Ash。搵到一個同你冇血緣關係但永遠無條件支持你嘅人,見到有人鍾意我比我自己更開心嘅人,我只知道我應該要做嘅就係珍惜,因為人生可以好短暫,所以不論係另一半定係呢一個比賽,選擇左我就唔會後悔。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受