Ad Block Ad Block
娛樂
2017-09-27 06:00:00

王菀之時間不夠用

分享:

王菀之昨到商台宣傳新歌《忘記有時》,她透露,最近除了工作之外,還學習手語、日文、跳舞和健身,以致時間不夠用。


《忘記有時》由王菀之親自填詞,她表示:「好似今年3首歌曲,都係寫人生同埋感嘆時間唔夠用。(是否因為工作太繁忙所致?)真係講出咗我整個人嘅心聲!我最近真係連瞓覺都瞓唔著,可能因為開始覺得有啲壓力,將自己迫得太緊。」她又透露,最近亦忙於學習手語、日文、跳舞,以及健身等,「要努力去緊記新學到嘅知識係好攰嘅,然後唔使學習嘅時候,就要工作,除咗舞台劇,我仲諗緊一啲電影劇本,我都拍緊電影,好似將好多嘢放埋一齊咁。」
 

跟教練學健美
談及跳舞,王菀之被問到有否跳得腰酸背痛,她笑說:「跳舞還好,因為冇好厲害咁去跳。」至於演唱會澳門站會否展示踢躂舞,她表明不會,「反而依家跟緊一位教練學健美,原來我整個人都係歪嘅,要先練好一啲肌肉,再跳會比較好。」最後,當她被問到會否考慮生小孩時,她笑言:「有時候會幻想,但我覺得,我同老公Eric都係幾隨緣嘅,有就有,冇就算啦!」
 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受