Ad Block Ad Block
娛樂
2020-06-22 19:25:00

雷有輝唔恨做歌星 曾婉拒黃柏高 

分享:

 

 

雷有輝(Patrick)接受娛樂節目訪問,談到舉行個人演唱會感受。他說:「今次算係第一次舉行大型嘅售票音樂會,自己戒煙5年,可以話百利而無一害,體能、外表、皮膚同精神都好咗,食嘢仲好味咗,搞到更加為食,初初戒煙肥咗成10磅,因為食到啲真味道。(對唱歌方面係咪好咗?)唱歌時舒服咗好多,抖氣感覺同之前差好遠,依家大力吸一口氣唔會有阻滯,𣈱順好多,唔會唱唱下咳。」

一直有擔任和音工作的雷有輝,被問到做和音及Solo歌手的分別時,他說:「兩者感覺好唔同,不過兩樣都好享受,以前都曾經有試音機會,亦有同其他歌手推出雜錦唱片,不過最終婉拒咗Paco黃柏高。」Patrick又說:「其實我因為哥哥雷有曜先接觸和音,讀書時,有次佢病咗,我代佢去錄和音,當時我唔識睇譜,仲叫幫我錄音嘅周啓生唱一次俾我聽,好彩首歌容易記,又俾我過到關,自此就開始我做和音嘅生捱,嗰首係《播音人》主題曲,甄妮嘅《愛定你一個》。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受