Ad Block Ad Block
娛樂
2020-02-04 04:30:00
日報

唔慣日光日白瞓覺 家燕姐春節食肥咗

分享:

薛家燕、鄭俊弘等,日前為音樂節目《流行經典50年》錄影,薛家燕希望透過節目為觀眾帶來正能量,又說春節期間因貪吃,引致胖了很多。鄭俊弘指,舊愛姜麗文有告知他婚事,他並大方送上祝福。

家燕姐說:「春節都係留係屋企休息咗幾日,其實我向來工作至上,日光日白要瞓覺休息認真唔慣,惟有睇電視同食零食當娛樂。結果返嚟服裝試身時,俾同事追問我,春節係咪食咗好多年糕所以肥咗。」她又稱,「新春收到兩盒口罩作賀年當禮物,大感驚喜同實用。」


姜麗文新婚獲鄭俊弘祝福
對舊愛姜麗文宣布和圈外男朋友結婚,鄭俊弘說:「姜麗文有同我講過,當然戥佢開心,我仲祝福佢婚姻美滿。」至於跟未婚妻何雁詩遊泰國時,買萬元可換濾芯口罩,鄭俊弘指:「新年都係送口罩俾家燕姐做禮物,我覺得健康最重要,花咗嘅錢可以努力工作再賺返。」鄭俊弘又稱,和何雁詩未有造人計劃,暫時以工作為先。 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受