Ad Block Ad Block
娛樂
2021-12-13 13:15:00

C AllStar 孖Nowhere Boys 搞live 迫爆錄音室

分享:
九個大男孩迫爆錄音室。

九個大男孩迫爆錄音室。

組合C AllStar新歌《北極熊的遺言》,是由成員陳健安(On仔)首次任歌曲監製的作品,他更邀請了另一隊組合Nowhere Boys為新歌擔任編曲工作。

 

因為《北極熊的遺言》結緣,C AllStar籌備製作studio Live,決定叫埋Nowhere Boys一齊玩。九個大男孩,迫爆錄音室,Nowhere Boys主音Van(陳維諾)坦言當日收到On仔邀請幫忙為《北》編曲時,既開心、又迷惘,他解釋:「其實今次合作真係好開心,但On仔當日俾個demo我哋聽嘅時候,佢已經自己彈晒所有音樂,究竟佢搵我哋做咩呢?但其實呢個做法好好,俾咗一個好好嘅方向我哋,加埋我哋結他手阿Ken嘅音樂效果,令成首歌感覺再凍啲!」

 

旁邊的On仔補充:「今次係我第一次幫C AllStar監製歌曲,有時對自己嘅決定會好猶疑,但Nowhere Boys俾咗好多信心我。」

 

今次studio Live兩隊組合除了合奏《北》外,還獻唱了Nowhere Boys的《我在》,主音Van說:「其實真係要多謝C AllStar,為《我在》呢首歌配上佢哋獨有嘅和音,好似有四個天使喺我隔籬唱歌咁,因為首歌本身好rock,我冇諗過可以變成咁,原來C AllStar都可以好搖滾。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受