Ad Block Ad Block
娛樂
2020-02-16 16:06:00

陸浩明講錯沙士源頭係香港 連環出po道歉

分享:
6號在節目中憶述當年沙士經過。

6號在節目中憶述當年沙士經過。

陸浩明(6號)與馮盈盈主持的《#後生仔傾吓偈》,日前播出的一集再次環繞防疫議題,6在節目中錯講香港是沙士病毒源頭,雖然在旁的馮盈盈即時矯正,但無補於事,一眾網民批評6的言論嚴重失誤,認為他身為主持竟然作出錯誤陳述。

及後他在facebook留言致歉︰「令大家誤會係因為當時我嘅口誤,加上無即時做出適當嘅修正,令大家誤會,我再一次向大家講聲唔好意思。其實我意思是指沙士當年在香港『大型爆發』!!我會自己罰抄100次 『sorry我説錯了,希望大家可以原諒本人當日嘅口誤。』」

 

6號在節目指香港是沙士的源頭。

6號在節目指香港是沙士的源頭。

不過一眾網民唔收貨,於是他再次在網上道歉:「再一次,同大家講聲唔好意思,對唔住!因為一時疏忽,口快過腦,喺節目講錯咗重要資訊,但當時掉以輕心,無即時糾正令大家誤會,真係對唔住。之後如果小弟要提及重要資訊會更加小心!小心!小心!」然而網民認為他有必要在節目中作出澄清。

馮盈盈即時糾正。

馮盈盈即時糾正。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受