Ad Block Ad Block
娛樂
2021-12-15 20:30:00

Cheronna@SG技能解鎖 到茶記劏魚整魚蛋

分享:
吳嘉禧這身打扮也不錯啊!

吳嘉禧這身打扮也不錯啊!

吳嘉禧(Cheronna)早前拍攝Viutv 節目《唔試唔知份工好》,近日播出她去打工部份。Cheronna 到一間茶餐廳做「打雜王」,由樓面、收銀、洗碗等等樣樣做齊,不過講到最難忘,莫過於做於茶餐廳內做「魚蛋妹」劏魚整魚蛋。

吳嘉禧落手落腳劏魚。

吳嘉禧落手落腳劏魚。

吳嘉禧認為今次是很好的經驗。

吳嘉禧認為今次是很好的經驗。

整魚蛋整到手痛

Cheronna稱茶餐廳的魚蛋是自家製,零劏魚經驗的她表示幸好不用她去拍暈條血及放血,認為今次是很好的體驗︰「我冇諗過整魚蛋係咁凍整,隻手凍到痛,整魚蛋真係好花功夫。去工場劏魚,點樣將魚骨同肉分離,點樣整魚醬同魚蛋, 再到樓面落單收錢等等,所有事都非常難忘,係一種好難得嘅體驗。」

吳嘉禧至愛洗碗。

吳嘉禧至愛洗碗。

洗碗最開心

至於今次於茶餐廳打工,Cheronna坦言最愛的工作是入廚房洗碗,她笑說:「整魚蛋係好新鮮事,但最鍾意反而係洗碗,因為洗嘢時其實好自癒,腦可以放鬆,平時自己都鍾意洗嘢,而且我覺得自己洗碗都有天份,好滿意自己喺洗碗呢個崗位嘅表現。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受