Ad Block Ad Block
娛樂
2023-02-09 18:19:31

Chimac炸雞︱擔任情人節活動女神 群姐搞炸雞放題fans meeting

分享:
HK ENT
HK ENT

十分寵粉的群姐,與fans聯手造出大心型。

群姐許思敏(Isabella)獲韓式炸雞品牌Chimac垂青,獲邀擔任代言人,並且得到fans支持,今日於中環碼頭Chimac店內,為她舉行首個fans meeting兼炸雞放題,看見fans的熱情,以及廣告客戶的支持,群姐表示,日後會多舉行炸雞放題fans聚會。

HK ENT HK ENT

被網民票選為《愛.回家之開心速遞》女神首位的群姐,又擔任Chimac情人節活動大使,為她推出群姐限量版MEMO PAD及即棄手套,對於獲得廣告商支持,群姐說:「搵我代言梗係開心,最好多啲搵我做嘢。」談到工作量大增,賺到盆滿缽滿,貪靚的她說:「搵到錢都係投資返落啲衫到,扮到靚靚出嚟見大家。」

ENT HK ENT

情人節不能陪老伴 選擇炸雞贈愛夫

去年6月正式簽約無綫的群姐,表示情人節當天要開工拍《愛.回家》,問她其丈夫有否「詐型」,大時大節她不在身邊,「都老夫老妻,老公會自己搵節目,不過收工都會買盒炸雞被佢歎下,送埋印有我樣嘅MEMO PAD俾佢做禮物。」

生活 HK ENT

Fans唔捨得用限量版群姐即棄手套

談到首次fans meeting,群姐多謝Chimac提供場地,又贊助炸雞放題,希望未來日子可與fans有更多聚會,「見到fans咁支持自己梗係開心,當然想多啲同佢哋見面,一齊食下炸雞影下相,不過fans同我講,唔捨得拆印有我樣嘅即棄手套。」訪問結束,群姐即被fans圍著,要她一起品嘗Chimac的全新白洋蔥醬炸雞。

Ad Block
HK ENT
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受