Ad Block Ad Block
娛樂
2022-06-20 17:00:49

COLLAR|Gao笑隊友係港女 爆Marf搵最多錢

分享:

《我哋係COLLAR》有不少捧場客。

COLLAR主持的綜藝節目《我哋係COLLAR》播畢之後,不少觀眾認為只得10集完全「唔夠喉」,希望ViuTV可以加碼播出未有出街的片段,或安排COLLAR參與不同節目拍攝。

在節目中,隊長Gao完全是「搞笑擔當」,其真性情的表現令她的粉絲人數急增。今日她在IG上載一條當時在滾軸溜冰場的拍攝花絮,自言身處「港女聖地」,擔任「港女聖地記者」,片中見到Candy在睇電話,而So ChingWinka則坐在地上由Marf幫她們拍攝,Gao說︰「呢啲港女係度擺pose,而呢個簡直係專業攝影師,佢喺呢個聖地入面搵得最多錢嘅攝影師。」Marf隨即以無奈表情作回應。

Gao是COLLAR攝影師

之後Gao走到在角落的Ivy So,對方隨即擺出不同poseGao就形容她只要見到有相機便會擺出不同甫士,最後她介紹自己是「港女攝影師」。Gao過去不時為COLLAR成員拍下不少靚相,因此她的名字經常出現在隊友的IG內。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受