Ad Block Ad Block
娛樂
2022-07-27 15:55:19

MIRROR演唱會|Frankie陳瑞輝跌落台後三度報平安 睇埋醫生︰只係擦傷咋

分享:
MIRROR Frankie

Frankie跣下一刻,全場觀眾大驚,好彩他即起身示意冇事。

MIRROR紅館演唱會昨晚舉行第二場,Frankie在獨白環節中因為太投入,未有留意舞台邊緣而踏空墮地,事後他隨即起身表示無事,返回後台展示自己擦傷的手臂。由於fans非常擔心偶像出意外,有人發起網上聯署,亦有人選擇在紅館門外舉牌要求主辦單位關注安全問題,甚至去信康文署要求暫停演出等。

Frankie於昨晚再出po安慰粉絲,上載自拍照說︰「興奮得滯,自己又唔小心!不過大家唔使擔心我,我冇事呀!而家又準備上台啦!good show!」為求令fans安心,Frankie更去看醫生,表示只是擦傷,再度著大家放心。

Ad Block
Frankie的IG限時動態。 Frankie的IG限時動態。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受