Ad Block Ad Block
娛樂
2023-09-03 21:16:39

任主持遇安德尊考牌獲讚賞 梁家琪赴京撐黃曉明場

分享:
生活

為電影首映擔任司儀現不俗,梁家琪表現獲安德尊讚賞。

梁家琪(Khaki)日前首次擔任電影《無間一戰》慈善首映會的大會司儀,並獲安德尊指導。雖然她覺得第一次挑戰大騷總有改善空間,但已獲安德尊讚賞表現出眾,Khaki說:「好彩有大王(安德尊)照顧我,佢好細心教我點樣讀司儀稿,喺邊個位要重音,幾時又要輕音,有大王喺身邊真係放心好多 !」Khaki好重視今次司儀工作,事前做足準備將司儀稿讀熟,只不過始終是第一次,自問有不少改善空間,希望下一次做得更好。

生活

梁家琪與安德尊甚為合拍。

母親與黃曉明相熟

Khaki表示,多得安德尊細心指導司儀稿的重音輕音,才能順利完成任務。她又透露,自己在北京進修了一個月的表演課程,學習到不少演技方面的知識,由於其母與黃曉明相熟,她在北京更特別前往欣賞由對方監製的新戲《最後的真相》首映,她說:「我一向都好鍾意黃曉明演戲,好開心夾到時間去睇《最後的真相》首映,曉明哥好靚仔,加上演技又好,呢部係佢第一次擔任監製,真係好勁好敬佩佢,我仲問佢攞貼士,點樣可以台前幕後都兼顧得咁好。」

生活

《無間一戰》慈善首映禮擔任大會司儀,梁家琪自評合格。

回想去年參選港姐

新一屆港姐剛於上周日出爐,Khaki有前往現場欣賞,看見台上佳麗,令她回憶去年自己參選港姐的情況,「真係冇諗過時間過得咁快,坐喺台下嘅感覺同去年企喺台上參選係兩回事,其實每位參選佳麗經過兩三個月訓練就要上台,係好勇敢嘅事,令人佩服,比賽當晚播出嘅兩首港姐音樂,我一聽到音樂就眼濕濕,加上坐喺我身邊都係去屆候選佳麗,大家嘅回憶就湧番晒出來 ! 經過一年,我覺得自己無論思想或者心態方面都成熟咗。」

生活

梁家琪早前在北京專程前往捧場欣賞黃曉明演出及監製的新片。

生活

梁家琪上周出席港姐決賽,勾起去年自己參選的情景。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受