Ad Block Ad Block
娛樂
2024-01-02 13:37:51

叱咤2023|林家謙為「金像獎」表演後自我懷疑 讚尹光翻唱有味道遠勝AI

分享:
叱咤2023

林家謙、MC、Ian分別奪得「叱咤樂壇男歌手」金、銀、銅殊榮。

2023年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮(叱咤2023)昨晚落幕後,一眾得獎單位一同出席慶功,贏家之一的林家謙亦有接受傳媒訪問。

林家謙冧莊「叱咤樂壇男歌手」金獎,他表示:「我都係被動,我唔知㗎呢單嘢,唔關我事㗎!多謝903。」家謙表示捧獎當然開心,但向來對攞歌手獎都是半懷疑,尤其過去一年在自己歌唱上,信心時有時冇,長期處於被否定與被肯定之間,就認為:「我覺得都幾好,人就係要咁樣,你不停被肯定嘅時候,都會自我膨脹得好緊要,呢個反覆否定肯定之旅捱大都係開心嘅。」林家謙自言其聲音不容易被大眾清一色接受,被問到甚麼時候特別缺乏自信?家謙答:「可能舊年嘅金像獎之後,有好有唔好嘅,消化完之後,覺得自己把聲未必係家庭觀眾最鍾意。」他自言很理解亦已看化,亦覺得自己那次演出,花了很多力氣去想更入屋來討好本身不太喜歡自己的觀眾,可惜都事與願違,所以決定慳回力氣,索性專注自己最擅長或特別的地方。

叱咤2023

林家謙自言攞歌手獎一向都半懷疑自己。

尹光演繹更人性化

頒獎禮上與尹光同場,對於光B翻唱其作品成《一人之境之人人自肥版》,大讚光B親自演繹的版本比起AI更有味道、更人性化,若日後有機會合作相信會幾好玩。談到接下來有甚麼目標?家謙表示:「我每一年的目標唔係設得好遠大,我上年都係咁樣,覺得完成一啲大Project後會出現迷失狀態,我是特別有呢個問題。我早前都放咗一個頗長嘅期,發覺放假對我都唔係太好,會令我對唱歌生疏。」至於被其他歌手追歌債,他笑指要找數的歌手可以「一隻手指數得晒」,但卻不便透露,否則他們會公開向他追數。

Ad Block
叱咤2023

林家謙、陳蕾分別贏得「叱咤樂壇男、女歌手」金獎。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受