Ad Block Ad Block
娛樂
2024-03-08 08:45:21

婚後事|羅天宇係現實版女神收割機 劇中演約炮王獲激讚

分享:

《婚後事》羅天宇

TVB都會愛情劇《婚後事》以唔同主角嘅第一身視點敘事,圍繞四大章節「離婚」、「不忠」、「錯愛」及「修復」去探討愛情及婚姻嘅議題。劇集自播出以嚟好評滿滿,連帶主演嘅羅子溢、陳自瑤、黎諾懿、賴慰玲、羅天宇及王敏奕人氣急升。

噚晚第8集就以程天暉(羅天宇飾)角度出發,標題就係「約炮世代,無所謂不忠」,佢一開始半裸躺喺劏房床上,旁邊就有準人妻炮友Ta(陳熙蕊飾),之後佢仲不停通過交友app約炮,而且個個都係靚女。

「約炮世代,無所謂不忠」

噚晚(第8集)描述程天暉係呂靜海(王敏奕飾)嘅死黨,佢哋同樣喺影視行業由低做起而互相扶持,天暉為咗理想,不惜捱窮捱餓及唔拍拖,平時只會通過交友app約炮。佢哋見證住大家嘅情事,例如靜海俾錢渣男及天暉嘅約炮事跡。

程天暉不斷喺交友app約炮,更會轉發同一訊息俾唔同嘅女仔!呂靜海苦戀人夫潘善仁(羅子溢飾)無果,仲背負住「淫娃蕩婦」嘅罪名,呂靜海打算放低潘善仁,但又喺夜店踫到,程天暉眼見佢對善仁仍有眷戀,心底裏戥佢心痛。二人返到靜海屋企後,天暉自問招惹不起靜海,就算有過遐想都會拋開,但求二人可以友誼萬歲。

08年參選《香港先生》入行

唔少網民睇完佢噚晚嘅演出後,紛紛留言大讚天宇身型好及演技有進步,例如「天宇演得好, 驚喜!!! 也喜歡他跟外婆那段對手戲」、「羅天宇身材很好,剛剛好,不會太粗狂,他在這部戲進步很多」、「羅天宇演技大有進步 唱歌唱得好好加油」、「今次做得好放好自然」、「做戲進步左好多,冇以前果種木獨」、「羅天宇做得好好呀 同王敏奕好有火花 拍出年輕人感覺!like!唔洗集集都喊黎喊去。」、「羅天宇演得好到位!」、「羅天宇做得好好,終於捱出頭」等等。

Ad Block

現年36歲嘅羅天宇,由於佢前度女友及傳親緋聞嘅對象都係女神級別,所以被譽為「女神收割機」,2008年參選《香港先生》以少年組冠軍入行嘅佢,早年喺《愛‧回家》飾演馬子仁令觀眾留下印象,近年喺《香港愛情故事》及新版《十月初五的月光》演技受到讚賞。

原文刊登於 Yahoo 娛樂圈

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受