Ad Block Ad Block
娛樂
2022-07-28 19:08:17

新歌點擊破百萬 Chantel姚焯菲:希望聽眾感動

分享:
HK ENT

Aska試玩場內遊戲,輕鬆贏得獎品。

姚焯菲(Chantel)、鍾柔美(Yumi)及張馳豪(Aska)等今日於商場出席LINE FRIENDS活動。Chantel揚言自小是LINE FRIENDS忠實粉絲,家中更有不少珍藏,少女心的她表示:「可以親身睇到全球首次亮相的7米高超巨型MINI BROWN,真係好開心、好震撼!」談到其新歌《#BFF》網上點擊破百萬,Chantel說:「希望聽眾會俾我感動到,我錄歌時諗起自己嘅best friend,唱完都有啲眼濕濕。」

HK ENT

Chantel拉著Yumi一起打卡。

Yumi高興After Class終於齊人

剛完成學期考試的Yumi,終放下心頭大石,童星出身的她面對鏡頭秒速「超模」上身,連環擺出多個靚pose,之後又親自操刀幫大家影相,她興奮地表示:「今次考試考得唔錯,所以心情都幾好,而且ChantelGigi又返咗香港,好耐未試過齊人,期待之後有機會可以合體演唱。」問到兩人《星夢傳奇2》看好那位參賽者,Chantel稱,曾經被林二汶要求教NicoleYumi則說:「我哋特登去睇佢排舞,Nicole各方面都幾平均。」

HK ENT

Chantel揚言自小就是LINE FRIENDS的忠實粉絲,因此見到如此大的MINI BROWN即影相留念。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受