Ad Block Ad Block
娛樂
2023-06-05 19:13:56

林作記招|要求前公司解釋解僱原因 保留法律權利 拒為言論公開道歉

分享:
林作

林作在記招上表示,會保留法律權利。(鍾式明攝)

鑽石山荷里活廣場發生謀殺案當日,林作在社交平台張貼一幅模仿疑兇在商場呆站的相片,又聲稱放售一對疑兇當時穿著的同款球鞋,事後在網上被猛烈抨擊,並有人揚言要抵制其僱主保誠香港。保誠及後發表聲明,「知悉有個別理財顧問就近日社會悲劇作出不當言論和行為,這與我們公司的價值觀背道而馳,經內部調查後決定與其終止合約。」今日(5日),林作在其住所舉行記者會,交代被終止合約及其最新進展。

林作

林作在記招上明言,會要求前僱主解釋,解僱他的原因。(鍾式明攝)

林作於傍晚6時許現身,笑容滿面的他先讓傳媒拍照,介紹代表他的律師David,並指對方是「法律界林作」,早前的不小心駕駛案都是由他負責。之後林作先向傳媒致歉,因為臨時更改開記招的地點,又透露母親將於今晚回港與他共商未來大計。

林作表示:「喺依家情況下,事業上有好多客戶同團隊係唔受影響,仲喺公司,包括助手、秘書都係睇住客戶啲嘢,係冇人有利益受到影響。對於有報道指我嘅團隊成員同我割席,話唔會同我一齊離開,呢個唔係正確講法,事實係我叫佢哋唔好非必要離開工作崗位,係我要求自己80人團隊,唔要影響到客戶。」

林作

林作在代表律師David陪同下出席記招。(鍾式明攝)

Ad Block

保留法律權利

林作聲稱有非常多客戶,在過去48小時,自發向其前公司作出投訴,要求解釋公司將客戶利益置於網民之上,而並非客戶之下,「我甚至乎夠膽講,係莫名其妙極端,用恐嚇字眼嘅人擺得更加高,客戶甚至要求我將抱怨擺出來。喺我角度,今次公司做法,我係絕對唔同意,最主要係針對保誠出嘅po,喺我未獲得任何通知、諮詢、同任何聆訊情況下就咁出呢個公布。就係呢個公布,有兩個問題我同律師研究到今日,簡單去講,係我唔同意佢哋嘅講法,具體要經過更加多法律諮詢先再作出回應,我係會保留所有法律權利。

林作

林作女友裕美亦有現身記招,但未有發言。(鍾式明攝)

Ad Block

要求前公司解釋

對於被指言論違反社交媒體守則,林作表示:「呢個角度好難講得通,過去幾年小弟抽水、抽火水事件係不少,有傳媒講我過去一年至少都有7單抽水事件,無論係抽死人水、DNA水,不同程度都有發生過,但呢啲並未視為有問題。今次同樣係冇涉及我專業操守之下,被視為違反守則係值得商榷。」

他直言必須要舉行記招,原因是:「我係極度唔同意,話我同該公司代表嘅價值觀係背道而馳,呢4個字係代表調轉意思,呢個罵名恕不能接受。呢個係公司不尋常舉動,一間咁大公司作出呢個言論,我作為一個普通無名小卒要出嚟保護自己,出來嚴正聲明唔同意呢個講法,如果講價值觀係背道而馳,呢個係一個好嚴重指控,即係佢講熱血,我係冷血,佢係善良,我係邪惡,我覺得公司要俾一個交代我,呢個言論係咩意思,因為係影響到我出來工作可能性。我哋會以書面要求公司解釋。」

Ad Block
鑽石山荷里活廣場斬人案|林作放售疑犯同款波鞋稱「逃跑一流」 網民洗版式炮轟: 悲劇當有趣

林作放售疑犯同款波鞋稱「逃跑一流」。

Ad Block

拒公開道歉

至於會否公開道歉,林作表示:「我只能講呢件事係冇任何道歉意願,言論自由一定要喺今時今日香港更受保護,過去24小時收到好多客戶、朋友,甚至唔認識嘅各路有能之士,話俾我知,未必認同我講法,但係維護我講嘢權利,同我專業操守毫無關聯。呢樣嘢係我一定要維護,呢件事上我只見到我要更加做好呢個行業,去到我所講林作保險業顛倒保險業,提升呢行質素,改變唔好嘅制度,令市民對呢行有信心。」他又強調,絕非自願離職,「去到今日,因為本人係不自願離職,所以今日講呢啲說話出來以正視聽。同埋我預告未來會有進一步行動,如果對我採取咁樣策略,我覺得公關上、管理上都未必係一個好選擇,決定係對方做,我只能見招拆招,本住一貫原則,打就企定,最多逃跑,但一定唔會唔參戰。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受