Ad Block Ad Block
娛樂
2022-11-10 21:16:43

正義迴廊|林海峰又係K先生?點名讚蝦頭演得好

分享:
林海峰現身謝票。

林海峰現身謝票。

電影《正義迴廊》票房衝破千萬,在戲中飾演吳冠峰律師的林海峰,現身高先電影院首度謝票。他對電影獲獎有很高期望:「我估佢 (套戲) 電影頒獎禮都走唔甩,今次有機會可以行下紅地毯。」觀眾立刻給予熱烈掌聲。「等我即刻問導演可唔可以改咗我個『特別演出』做男主角先!」

Ad Block
林海峰的演出令人驚喜。

林海峰的演出令人驚喜。

林海峰帶K字帽入場

由於近日大家熱烈討論誰是K先生,他特別戴上「K字帽」現身,當有現場觀眾察覺到後笑稱:「自己已入圍成為其中一個K先生,畀我會第一時間Cut線啦,100萬喎大佬!如果真係有人打嚟問我要100萬嘅話。仲話『聽日過畀你。』等我都試下咁講,咁樣答都幾豪爽。」

劇本班底好答應拍攝

林海峰,對上一次演出已是在5年前,他笑言:「我係一部接一部,不過中間隔咗一段時間。」對於接拍這部電影的原因,他表示:「依部戲嘅劇本真係寫得好好,已經好完整將個角色所有嘅嘢都寫晒出嚟,我差唔多照讀照做就可以交代到。唔淨係我,而係任何一個角色都用咗好心機多時間去寫,每個角色都好似背後有個故事,好難得見到有個咁心思細密嘅劇本。」 另外又指:「好多嘢都好奇妙,本身製片係我好朋友,而且見到個班底之後我冇諗過任何嘢就接咗。接咗之後就一心做好個角色佢。」
 

林海峰戴上「K字帽」現身。

林海峰戴上「K字帽」現身。

難得一見港產片

他稱前晚第一次到戲院觀賞《正義迴廊》:「拍攝現場我只係接觸到好少場數,所以唔知整體係點,睇完之後就發覺剪得好﹑音樂好﹑成個佈局好,係近年難得一見嘅港產片。大家啲時間咁保貴,要大家專心坐喺度兩個半鐘係冇乜可能,但好嘅嘢就會令到依個地方將多啲冇可能嘅事變成有可能。」

讚蝦頭係好戲之人

他特別點名蝦頭的表現:「每個角色都揀得好好,尤其蝦頭嚎哭嗰場戲,我現場睇心諗蝦頭幾好戲喎,但喊得咁誇張嘅駛唔駛呀?我真係覺得佢做得好好,但後尾佢喊咗好耐,嗰刻我就話依啲舞台劇演員真係好誇張,尋晚睇完我就明白點解佢會咁做 (演法) 。不過我尋晚只係睇過第一次,搵日會再睇第二次。」

蝦頭的演出令人留下深刻印象。

蝦頭的演出令人留下深刻印象。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受