Ad Block Ad Block
娛樂
2024-02-19 22:05:00

中年好聲音2︱古淖文獲93分 張佳添 陳慧嫻大讚唱歌有進步

分享:
生活

古淖文唱歌大有進步。

TVB歌唱真人騷《中年好聲音2》,昨晚播出第十部曲《雙語之歌,累積排名榜 十強隆重登場!》最終古淖文獲得93分成為全晚最高分,獲得85分的陳俞霏和獲得82分的鄭梓浩,暫時跌入危險區。

 

生活

知道自己拎到93分後勁開心。

中萄混血兒古淖文,獻唱歌曲《不如不見/Desperado》,他將歌曲的廣東話與英文版本完美融合,加上真摯的演出成功感動評審,最終獲93分亮眼佳績。「古粉」陳慧嫻再度化身小迷妹,大嗌冧豬:「你超級投入呢隻歌,好感動到我,你聲音好好聽,你唱《戀戀風塵》有啲震,但呢隻歌你好smooth,只能夠講咁多,冧冧豬呀!」張佳添評語:「《Desperado》呢隻歌我好鍾意,咁我鍾意呢隻歌會挑剔啲,但我聽吓聽吓跟住你唱喎,你唱英文開得好好,到你唱廣東話時我諗會唔會格格不入呢?點知你又好順咁入到去,你英文、廣東話都係保持住個好靚嘅tone,呢樣唔容易,搞到我唔係好為意你唱緊咩語言,我已經入咗你嘅音樂語言。」

 

 

生活

陳慧嫻化身迷妹讚古淖文。

一向妖味濃的古淖文,賽前接受製作組採訪,透露天后梅艷芳是其偶像:「我一路俾人感覺比較妖,其實係受到偶像梅姐影響。」他又憶述第一次看到梅姐演出時便已深深着迷:「細個睇電視見到有個姐姐整到成頭都係生果,唱歌時好風騷、好有型、好有星味,覺得好得意,懂性之後就知道呢個人係梅艷芳。」古淖文又稱,最敬佩梅姐的專業精神:「佢影響我最深,係佢喺舞台上面嗰份專業,無論佢身體點樣唔舒服,佢一上到台就乜事都冇,專注做好表演俾大家睇,我希望他朝可以成為好似佢咁嘅藝人!」

生活

聽古淖文唱歌,張佳添愈聽愈興奮。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受