Ad Block Ad Block
娛樂
2022-11-21 11:21:28

湯令山演唱會|完騷即隊漢堡包 請Day做嘉賓自爆驚女友呷醋

分享:
湯令山完騷受訪談到請Day任嘉賓,自爆有少少驚moon呷醋。

湯令山完騷受訪談到請Day任嘉賓,自爆有少少驚moon呷醋。

湯令山(Gareth.T)一連三場的九展Star Hall個唱《November Rain 2022》順利結束,完騷後他與女友moon在後台見傳媒,並急不及待食漢堡包醫肚。

Gareth.T受訪時表示,好享受尾場在台上的演出,他表示沒有刻意操到像Tyson Yoshi般大隻,只是花多時間去跑步變得更Fit。完騷後要立即食漢堡包獎勵自己,對上一次食漢堡包已是6月為鄭欣宜紅館騷至今,他表示平時已食得好健康,而為了今次演唱會,自己在飲食上更加健康。

Ad Block
湯令山尾場演唱會圓滿結束,並急不及待食漢堡包醫肚。(陳奕釗攝) 湯令山尾場演唱會圓滿結束,並急不及待食漢堡包醫肚。(陳奕釗攝) 湯令山尾場演唱會圓滿結束,並急不及待食漢堡包醫肚。(陳奕釗攝) Gareth.T女友moon撐足三場,在台上出現「I LOVE MOON」的玻璃杯。(陳奕釗攝)

談到女友moon撐足三場,Gareth.T在台上出現「I LOVE MOON」的玻璃杯,第一日又送花氹女友開心,重提第二場請來COLLAR成員Day擔任嘉賓,雖然moon口口聲聲表示沒有否呷醋,但Gareth.T卻搞笑地向記者自爆說:「有少少驚。」又分享舞台小彩蛋,透露「I LOVE MOON」的杯後面亦寫上「I LOVE DAY」,在Day做嘉賓當天才有騷出來。

覺得Tyson被商台冷待幾好笑

對於三晚均安排樂隊成員向二人發問問題,Gareth.T坦言部分問題太三級所以決定揀唔答,而第一場moon說鍾意他夠矮,Gareth.T反擊:「矮我係接受嘅,但問題係佢都咁矮,都話鍾意我矮係咩意思先?」並指喜歡moon也是貪她夠矮。至於好友Tyson Yoshi最近鬧出被商台冷待的小風波,Gareth.T抵死說:「有冇關心佢呀?嘻嘻,呢啲討論呢,作為Tyson朋友,我覺得畀佢自己講啦!我唔講喇,但我係覺得幾好笑嘅!我見到個Post都笑咗笑,癲喎Tyson哥哥。」另外,姜濤因受傷而無法任尾場嘉賓,Gareth.T坦言確有少少遺憾。

Ad Block
好友Tyson Yoshi被商台冷待,Gareth.T抵死說覺得幾好笑嘅!我見到個Post都笑咗笑。(陳奕釗攝)

好友Tyson Yoshi被商台冷待,Gareth.T抵死說覺得幾好笑嘅!我見到個Post都笑咗笑。(陳奕釗攝)

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受