Ad Block Ad Block
娛樂
2023-12-16 18:27:28

潛行|朱鑑然從影而來最大挑戰 被林家棟毒打再笠膠袋施刑險窒息

分享:
潛行|朱鑑然從影而來最大挑戰 被林家棟毒打再笠膠袋施刑險窒息

朱鑑然被林家棟捉到去公海漁排施以水刑。

由劉德華監製,金像最佳攝影關智耀執導的新片《潛行》,鐵定2024年1月11日上映。電影匯聚多位金像級演員,包括劉德華、林家棟、彭于晏、劉雅瑟等,而華仔有意藉電影傳承新力量,邀請劉俊謙,談善言、朱鑑然演出,當中朱仔在戲中就貢獻從影而來最辛苦一次,挑戰水刑場面。除了要花兩個多小時特技化妝之外,朱仔又要被浸在水中,再被膠袋笠頭,兼要被林家棟毒打,不過朱仔毫無怨言,甚至非常享受演出。

朱仔在戲中飾演阿南,跟修浩(林家棟 飾)同屬林陣安(劉德華 飾)的販毒集團陣營,然而一次交易失敗,阿南被懷疑為臥底,遂被林家棟捉到去公海漁排施以水刑,要他供出餘下臥底。這一場朱仔先被反綁雙手,再來回吊他浸落漁排十次,吊上水面後,他又要咬特技演員MJ 耳仔反擊,又要再跟影帝家棟對戲,被對方打到面容扭曲。朱仔需同時間兼顧動作、表情、對白,難度相當高。本身是前香港游泳代表隊隊員的朱仔,坦言這一場水刑戲是從影而來最大挑戰:「 我已經係非常之熟水性,但今日呢場要落水,甚至乎要用一個有水嘅膠袋,笠住我個頭去行呢個水刑,確實比想像中困難好多,我發覺個水袋笠上頭嘅時候,真係好驚好驚會窒息,好驚會死,但係慢慢都拿捏到個呼吸調節,有保障自己。」朱仔這一幕慘被裝有水的膠袋笠頭,除去膠袋一刻,朱仔立即噴出吸入的水,再大啖呼吸回氣,非常氣喘,其中一take 大頭近鏡,朱仔更被笠足10多秒,單看畫面都替他辛苦。

朱鑑然被林家棟捉到去公海漁排施以水刑。 朱鑑然坦言這一場水刑戲是從影而來最大挑戰。 朱鑑然坦言這一場水刑戲是從影而來最大挑戰。 朱鑑然笠膠袋施刑險窒息。

而每次當導演喊卡時,家棟都幫忙將朱仔拉回船上,再拍拍他後背以示辛苦,隨即他又再跟朱仔對戲,教他的反應,又嘗試以較粗暴的方式去扯住朱仔的頭髮等,希望以最少的拍攝次數來獲得最好的畫面,朱仔感恩有影帝從旁指導:「做戲嘅時候導演Jason好有耐性,我又好慶幸有家棟哥,將我嘅戲同動作再調好。感覺到大家都係盡149%力,去將呢件事做好。」展現專業精神的朱仔賣命演出,令在場工作人員都替他擔心,每次小休期間,大家都都對朱仔呵護備至,令他非常感動:「劇組人員都好好,先指明呢個漁棚範圍之內不可以大小二便,確保我哋今日嘅水質係可以落水,而我入行以嚟亦未試過一場戲咁誇張咁勁,我最開心嗰樣嘢就係,我未試過一個劇組,我拍完一場戲,跟住之後係有十萬人去照顧我幫我,我有暖巾啦,我有熱水啦,好暖笠笠。」

Ad Block

朱仔被毒打後的妝容相當迫真,事前需花時間進行特技化妝,令他的右眼不能睜開,又不能隨意開口,只能簡單進食,化妝期間亦要全身靜止不能行動,非常辛苦。由化妝到拍攝一點都不簡單,但朱仔就很享受今次可以發揮演技的機會:「今次起碼花咗兩鐘去化呢個化妝,但我特技化妝師Gary係非常細心照顧我,所以我整個拍攝過程覺得係好輕鬆,好愉快。」

朱仔被毒打後的妝容相當迫真,事前需花時間進行特技化妝。 朱仔被毒打後的妝容相當迫真,事前需花時間進行特技化妝。 朱仔被毒打後的妝容相當迫真,事前需花時間進行特技化妝。 朱仔拍完一場戲,跟住有工作人員上前服侍。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受