Ad Block Ad Block
娛樂
2024-02-08 19:49:05

狀王之王|陳楨怡受力捧重戲份 2020年港姐為TVB添新血

分享:

2020年港姐三甲,亞軍陳楨怡、冠軍謝嘉怡及季軍郭柏妍。

2020年港姐為無綫帶來不少新血,郭柏妍、陳楨怡、何沛珈、廖慧儀先後獲派不同工作,當中郭柏妍獲無綫重用。現在熱播的《狀王之王》安排陳楨怡演外國留學回來的仵作念珊珊,與王浩信、姚子羚有不少對手戲,開始備受力捧。

陳楨怡與王浩信、姚子羚有不少對手戲。

曾負面新聞纏身

2020年港姐亞軍陳楨怡曾被舊愛周子揚怒爆一腳踏七船,更被男方多次狙擊,之後又被爆求學時愛夜蒲,負面新聞多多,當時身在橫店拍攝《狀王之王》的她當時回應說︰「當決定放下一段病態的關係時,已準備要面對今天的種種。自己做錯的事,知道要承擔後果,但如今拖連到我的同事,我必須向他們道歉,因為我錯誤的選擇而影響到他們,非常對不起!」  其後她努力洗底,更拜師學劍術並在公開比賽中獲得獎牌。

陳楨怡試勻洋裝古裝

日前她在《狀王之王》登場,她在片中先以洋裝出場,之後在其餘集數則以古裝打扮現身。談到劇中造型,陳楨怡坦言洋裝、古裝各有特別,並謂最難忘是經常要隨身攜帶的藥箱:「以前啲藥箱原來成個用實木做,比較重,拍嘅時候可以順便練吓手臂力。」

她在劇中扮演仵作,她為了演得更加神似,不但事前做足功課,還看了人生第一次中醫:「我去咗橫店中醫館度睇我人生第一次中醫,仲試埋針灸,我之前未試過,因為本身驚針。因為我拍劇都有施針嘅場面,所以主要要體驗吓個流程。我另外都有睇啲關於仵作嘅劇,去學吓啲揸刀手勢同埋點樣處理啲解剖工具。」除了學手勢,Celina坦言還要背大量資料:「我劇入面有間中醫館,裏面有個百子櫃。拍之前我有去個中醫館度熟習環境,去記吓啲中藥擺喺邊,因為拍嗰時我要非常熟個櫃。另外我都要花時間記啲中藥名,有啲真係好長。」

姚子羚平易近人

談到與姚子羚首度合作,Celina坦言初次與對方見面時有點害羞,幸好子羚相當平易近人:「佢好warm,我第一次見到佢已畀佢融化,當時我好怕醜,好想say hi又唔敢,但Elaine(子羚)已經好熱情。大家相處咗三個月,Elaine同子涵真係好似大姐姐咁好照顧我,好有家嘅感覺。」

Celina又謂就算不用開工,也會到拍攝現場探班,導演林子聰也大讚Celina好學又可愛,Celina說:「呢套劇拍攝氛圍真係好好,每日都好開心,好期待開工之餘又會笑住咁收工,成日都笑到肚痛,所以最難係忍笑。我哋就算唔使拍都會去探班,因為齋睇都已經好開心。」談到最難忘一幕,她透露是今晚的針灸場口,皆因她多次幾乎誤拮姚子羚:「因為速度要求好快,但拍嗰個角度又好難睇清楚施針個位,所以好多Take都爭啲針咗落子羚度,我自己都拍到滿頭大汗。」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受