Ad Block Ad Block
娛樂
2024-02-22 22:44:40

狀王之王|陳浩民客串陳夢吉勁大壓力食唔落飯 成古裝專業戶自嘲與世界脫節

分享:

陳浩民接受無綫娛樂新聞台《星光路上》主持潘盈慧訪問。

由張達明監製、林子聰任總導演、林子聰及韓辰辰任編審的《狀王之王》,今晚大結局。久未為無綫拍劇的陳浩民在劇中扮演陳夢吉,為呈現緊湊節奏,他與王浩信在公堂上的唇槍舌劍場口以一鏡到底方式拍攝,全長約3分多鐘。

談到拍攝場口前準備,浩信說:「首先要背熟晒啲對白,第二就係要食飽啲,因為真係花好多能量,基本上一拍完返到去就即刻瞓着。」講到與陳浩民合作,浩信說:「同佢合作感覺好正,佢嘅energy、演戲嘅節奏同埋對清裝嘅拿捏都做得好好,好榮幸可以同佢做對手戲,覺得有少少相逢恨晚!

 

相隔16年重返TVB拍劇的陳浩民早前接受無綫娛樂新聞台《星光路上》主持潘盈慧訪問,講到在《狀王》中客串陳夢吉一角坦言很大壓力:「演陳夢吉要好有壓場感、幽默感同埋伶牙俐齒,仲要有少少反派嘅感覺,但又唔可以畀觀眾討厭你,所以其實好難演,好大壓力!」提到與浩信的世紀公堂戲,浩民坦言拍攝過程辛苦:「好費神同用好多能量,我同浩信原本開工約咗夜晚食飯,但拍完之後大家都話不如唔好食啦,因為實在太攰喇!

陳浩民接受無綫娛樂新聞台《星光路上》主持潘盈慧訪問。

盈慧問到入行多年的浩民演藝路曾否遇挫折?他感恩說:「真係冇,好多人問我點樣捱出頭,我唔係囂張,我真實歷史就係咁,我第一日就做主角段譽,呢個世界真係有啲人係咬住金匙羹出世,我唔敢話我係呢種,但條路真係好順。」

提到獲封古裝專業戶,浩民笑言:「我都唔知點解,可能我唔夠時尚定係有古典美?其實我唔係咁鍾意自己時裝嘅表現,可能真係拍得太多古裝,成日覺得我同呢個世界脫節!」浩民是圈中出名的多仔公,與太太蔣麗莎育有4名子女,浩民笑言:「我老婆都話五年冇買過衛生巾,因為佢5年生咗4個。」浩民最後藉着鏡頭向太太說多謝,感激太太出心出力照顧4名小朋友,非常有愛。

 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受