Ad Block Ad Block
娛樂
2024-01-25 19:31:03

王梓軒讚甄子丹愛女靚聲 甄濟如希望同多啲歌手交流

分享:
生活

王梓軒現場獻唱歌曲《多得你》

薛家燕、劉穎鏇、王梓軒,以及甄子丹20歲愛女甄濟如(Jasmine)等,今日出席比亞迪電動車首間市區服務中心的開幕禮。擁有甜美歌聲的Jasmine與王梓軒,為開幕禮首度同台合唱,送上英文歌《We don’t talk anymore》,兩人又分別獻唱《idk》及《多得你》。

王梓軒大讚Jasmine唱功了得,同為唱作人的他們「聲聲相識」,他說:「Jasmine唱得好好,把聲好穩,作為新晉歌手表現真係好好,我初初出嚟唱歌都會緊張,但係我睇到佢係享受多過緊張,希望之後都有機會再合作。」

 

生活

王梓軒甄濟如合唱《We don’t talk anymore》。

早前為家燕姐監製賀年歌後,王梓軒4月忙於為重演的舞台劇《利瑪竇》作準備:「雖然距離綵排仲有一段時間,但係我哋已經開始緊前期嘅工作,負責監製嘅松哥(劉松仁)都好期待,佢仲積極過我呀,不過而家仲有啲嘢籌備緊,遲啲就會同大家公佈㗎啦!」

Jasmine日前完成新歌《Forever 19》的發布兼慶祝20歲生日,今日再為開幕活動唱歌,她說:「好開心有機會表演,我真係好享受每次演出機會,今次可以同梓軒合唱,真係好好,因為我今年其中一個目標,就係想同唔同嘅歌手合作。作為唱作人,都希望自己同多啲歌手交流,咁樣先有進步,同埋大家對我呢個新人好好,好多謝大家。」

生活

甄濟如表演歌曲《idk》。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受