Ad Block Ad Block
娛樂
2023-12-17 19:19:02

絲打圍爐|林芊妤Coffee坦言性需求唔大:我唔係扮玉女

分享:
Coffee上節目大談減肥與性經。

Coffee上節目大談減肥與性經。

2018年與澳洲籍馬來西亞華人翟志榮結婚的林芊妤(Coffee),經營自家YouTube頻道教瑜伽大受歡迎,累積大量粉絲之餘,同時被稱為「瑜伽達人」,育有一子的她家庭生活美滿。近日接受「蝦頭」及練美絹主持的YouTube節目《絲打圍爐》訪問,除了討論減肥之道,更研究瑜伽對房事有否幫助。Coffee表示,減肥是永遠,開始減一定辛苦一定要捱,但慢慢就會習慣。「之前每日要教9個鐘瑜伽,假期又會行山,生活好健康。生咗小朋友要照顧佢,自己少咗運作,好彩仲算keep(身型)。」

Coffee自言性需求唔大。

Coffee自言性需求唔大。

Coffee:我比較悶,性需要唔大

3人討論完瑜伽的健康之道,練美娟問到瑜伽對房事有否幫助。Coffee表示,好多人以為她好野性,其實自己同老公都是悶蛋之人。「我唔係扮玉女,但我真係對性需求唔大,朋友分享自己房事,好頻密喎。但我同老公真係少,大家都忙。」Coffee續說,點解到現在仲未有第2(小朋友),就是這個原因。

Coffee林芊妤經常以瑜伽裝示人。(Coffee林芊妤IG) Coffee林芊妤經常以瑜伽裝示人。(Coffee林芊妤IG) Coffee林芊妤是註冊瑜珈導師,IG Follwers逾100萬人(Coffee林芊妤IG) Coffee林芊妤是註冊瑜珈導師,IG Follwers逾100萬人(Coffee林芊妤IG) Coffee林芊妤是註冊瑜珈導師,IG Follwers逾100萬人(Coffee林芊妤IG) Coffee林芊妤是註冊瑜珈導師,IG Follwers逾100萬人(Coffee林芊妤IG) Coffee林芊妤是註冊瑜珈導師,IG Follwers逾100萬人(Coffee林芊妤IG) Coffee林芊妤經常以瑜伽裝示人。(Coffee林芊妤IG) Coffee林芊妤經常以瑜伽裝示人。(Coffee林芊妤IG) Coffee林芊妤經常以瑜伽裝示人。(Coffee林芊妤IG) Coffee林芊妤經常以瑜伽裝示人。(Coffee林芊妤IG) Coffee林芊妤經常以瑜伽裝示人。(Coffee林芊妤IG) Coffee林芊妤經常以瑜伽裝示人。(Coffee林芊妤IG)
Klook.com
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受