Ad Block Ad Block
娛樂
2023-12-27 09:30:00

許廷鏗演唱會2023|與鄧小巧合唱《微時》淚灑舞台 向欣宜下戰書一齊跳唱(有片)

分享:

許廷鏗今次個唱的跳舞環節非常好看。(林俊源攝)

許廷鏗一連三場的「SANTA JAMBOREE音楽生活祭リ」於今晚(26日)圓滿結束,戶外聚集了不少途人駐足欣賞。今日尾場一開始有COLLARMarf及芯駖一齊合唱《青春頌》及《ON/OFF》,二人以聖誕look登場,尾場亦繼續有WinWinCK、陳慧敏及《造星VTomy擔任表演嘉賓,好友鄧小巧就壓軸出場。

許廷鏗見鄧小巧即落淚

他表示來到尾場心情複雜,自己不捨得跟今次團隊的合作,坦言自己低估了搞戶外騷的複雜,加上今次更有搞市集,很多謝這些小店努力經營,自己亦有一間小小公司,很多謝大家支持成就了這次的舞台。他亦在台上用馬來西亞話向在場欣賞的嘉士伯老闆打招呼,並用日語多謝參與設計演唱會野餐墊的日本設計師。當他唱到《微時》,鄧小巧上台跟他合唱,他一度哽咽不能唱下去。

鄧小巧在唱畢之後大叫他做「大喊十」,她說︰「以前識你嘅時候唔係咁,以前我係大喊十,但佢就好(冷靜),但依家佢每次唱呢首歌就……佢邀請我做嘉賓嘅時候話好輕鬆㗎。」許廷鏗就說︰「人愈大…唔係咁容易,我先頭走音走到咁,好對唔住大家!」

不捨得舞台

他又提到最近一次與鄧小巧到欣宜家中,「講起如果我哋無限資金、投資者,就可以做騷,你哋話做幾多場都得!嗰時我話……」小巧說︰「你話你無好似我哋咁鍾意做騷,我覺得你講大話,咁呢三場係做咩呀?」許廷鏗逐說自己因為很不捨得而落淚,小巧繼安慰他說明年可以再做,他說︰「再做真係好辛苦!(你終於知道我點解唔做獨立啦!哈哈!)呢個人話同我一齊行獨立條路,開個咩小島音樂,依家就簽咗大公司啦!」小巧稱做老闆是很辛苦,更謂做老闆也要看人面色。

自覺三場不夠喉

許廷鏗完騷接受訪問表示近年見到鄧小巧都會落淚,他稱《微時》都是出自對方手筆,內容都是圍繞住他們的關係,「人愈大就會有啲過客出現,小巧加埋欣宜、林欣彤都可以過咗咁多年都仲keep住,仲交心到。」談到為何說自己不愛太表演,他稱欣宜跟小巧可以表演無限場,但自己就會好理性想聲音是否受得住,而今次是他首次個唱連開三場,感覺不夠喉,開始感受到她們所說,「只要你鍾意個舞台,觀眾俾返力你,你會想無限延伸個舞台,我真係唔捨得!」

向欣宜下戰書

他逐稱自己的公司經營到如今有百幾二百人,是很難得的事,他又笑言自己是一個好老闆。問到欣宜有沒有到場,他表示對方有送花及訊息,並稱對方無論在任何一個地方都會支持自己,更笑言要跟對方下戰書,希望下年跟她一齊玩跳唱。他稱如跟對方比試,欣宜一定會覺得他的動作不夠好,但自己現時有信心可以教番她。

 

Ad Block

許廷鏗表示為了今次個唱減了廿磅。

31號又要倒數

提到他倒數又再撻Q,他說︰「以後唔好再叫我倒數!咦!31號我要幫另外一個活動倒數!希望到時可以準啲!我唔知點解年年倒數唔到,係咪我有問題!倒數嘅嘢都係唔好搞我啦!」他稱24日當晚知道尚有一分鐘,感覺很輕鬆可以先吹下水,沒想到耳機傳來說「到咗啦!」於是發現又再失敗,笑言自己是一個倒數失敗的人,「下次搞其他日子倒數算啦!」

許廷鏗表示31號要參加倒數活動,希望到時可以準一點。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受