Ad Block Ad Block
娛樂
2022-04-28 18:35:26

許廷鏗首張黑膠唱片近乎售罄 自覺老闆不易做

分享:

許廷鏗日前舉行分享會,與歌迷大談黑膠碟。

許廷鏗自組公司之後,首張黑膠唱片《2021》將於明天推出,日前他舉行分享會與樂迷大談新碟,林夕亦隔空現身與大家交流。他表示這隻碟記錄了自己的2021年,也希望記錄大家的2021年。他坦言明白到做老闆的名言「一蚊就係一蚊」︰「要開源節流得嚟,又要保持質素,攞喺手都有啲感動。」他表示製作黑膠成本高,幸好有不少朋友幫忙,印刷又有贊助。

首張黑膠碟不加印

他表示新碟限量1231張,早前推出一個特別預購活動,幾乎已售罄絕不加印,「我明加印可以多啲錢,但係我覺得1231隻係對應一年內每一個日子。」他又指今次單是校對也通頂了一個晚上,經過今次一手一腳做一張唱片,得知絕不容易。他說︰「要多謝番以往嘅唱片公司,以前覺得好多瑣碎事前係手板眼見功夫,有晚自己較對到朝早6點仲有錯處,所以唔係親身做過唔會知。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受