Ad Block Ad Block
娛樂
2023-10-22 18:58:51

阿Bob聞政府派錢谷生育呻慘蝕8萬 網民鼓勵再追: 生多4件溝淡佢

分享:

林盛斌有4個小朋友,非常熱鬧。

新一份施政報告下周三公布,有消息指政府考慮派錢谷生B,向每名初生嬰獲派2萬現金津貼,消息一出後,很多網民想起張致恒一家,戥他太早生不值,損失了8萬元,加上早前Steven已結紮,令他無法再賺取2萬元。而同是「多仔公」的林盛斌(Bob),作為4名子女之父,亦為此發聲。

育有4名子女的阿Bob昨日(21日)在社交網貼出仔女的背影照,並笑言:「聽講嚟緊可能會有個新政策。請問點解唔早啲推出,咁就冇咗八皮嘢(八萬元)...唔知有冇得追溯返㗎呢?」不少網民都鼓勵阿Bob繼續生,並紛紛留言表示:「一定要生多4件,溝淡佢啦」﹑「唔使後悔,今晚努力啲,追夠10萬返黎」﹑「再生多四個,打和」等等,相當搞笑。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受