Ad Block Ad Block
本地
2024-02-18 15:56:44

Ray Online|曾俊華憶80年代逢新年必到車公廟 籤文太準曾懷疑有人做手腳

分享:
曾俊華憶述任沙田助理政務專員時每年必到車公廟。(曾俊華FB)

曾俊華憶述任沙田助理政務專員時每年必到車公廟。(曾俊華FB)

每逢農曆年初二,鄉議局均代表港人到車公廟求籤,籤文往往引起市民熱議。前財政司長曾俊華今日(18日)在社交媒體撰文,憶述80年代初任沙田助理政務專員期間,年年都會去車公廟。他表示,以前港英政府為顯示尊重中國的傳統,都會派地區專員、民政事務總署的官員去車公廟,為香港求籤祈福,而在他印象中,「大家求得嗰支籤,一般都唔錯嘅,所以當時我一直都有啲懷疑,喺咪有人做咗手腳,抽起晒啲下籤。」

曾俊華憶述任沙田助理政務專員期間每年必到車公廟。(曾俊華FB) 曾俊華憶述任沙田助理政務專員期間每年必到車公廟。(曾俊華FB)

他又指,他和全港人一樣,覺得籤文覺得準到難以解釋。「有朋友就曾經同我講過,車公係最啱嗰啲做偏門工作嘅人去拜,而政治都應該算係偏門,唔知係咪因為咁,每年去為香港求籤嘅時候,車公零舍算得準呢?」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受