Ad Block Ad Block
娛樂
2024-03-27 14:47:05

肥媽讚吳鎮宇任《無限超越班》導師收歛 欣賞梁家輝親身示範演技無欺場

分享:
肥媽讚吳鎮宇任《無限超越班》導師收歛 欣賞梁家輝親身示範演技無欺場

肥媽讚吳鎮宇任《無限超越班》導師收歛 欣賞梁家輝親身示範演技無欺場

不少藝人都開小紅書帳戶,《中年好聲音2》評審之一肥媽(Maria Cordero)係其中一個。肥媽上載影片題材除煮餸食譜之外,仲會不時評論各方事情。內地綜藝《無限超越班2》找來吳鎮宇同梁家輝做導師,早前肥媽就拍片盛讚兩位好戲之人,標題仲話佢係「內娛判官」!

肥媽不時在小紅書分享食譜及各方面感想。(小紅書) 肥媽欣賞吳鎮宇在《無限超越班2》時收歛。(小紅書) 肥媽讚梁家輝在《無限超越班2》親身示範演技。(小紅書) 肥媽讚吳鎮宇喺《無限超越班2》已經鬧得好收歛,出發點是為學員好。(小紅書) 肥媽回憶柯受良飛車跨越黃河時,保護措施不多。(小紅書) 肥媽回憶柯受良飛車跨越黃河時十分勇敢。(小紅書) 肥媽回憶柯受良飛車跨越黃河時十分勇敢。(小紅書) 肥媽回憶從前拍戲時NG得太多會被直斥「自己貼錢買菲林」。(小紅書)

肥媽嘆以前拍戲要做足功課

肥媽在小紅書認為吳鎮宇於《無限超越班》鬧學員鬧得算收歛,而出發點是想學員好,值得俾掌聲。肥媽提到以前拍戲用菲林拍,不似現在可以不斷NG,所以以前開鏡要做足功課,不會好似《無限超越班》學員一樣忘詞忘對白。從前如果經常NG輕則俾工作人員鬧,重則被直斥「自己俾錢買菲林」。肥媽又讚梁家輝在節目中親身示範演技,唔係得把口講就算,「係真真正正教你」。

柯受良飛越黃河︰我哋中國人一定要飛先

隔日肥媽又出另一條片,講老牌藝人拍戲敬業精神,肥媽提起廿多年前飛車跨越黃河的柯受良,透露小黑哥當年飛越黃河前,同肥嫖講要完成這壯舉的原因,「因為我係中國人,我唔飛遲早有外國人飛,我地中國人一定要飛先,飛到我就係偉人,飛唔到咪算喇」。肥媽大爆當年小黑哥飛越黃河之前未曾試跳,一切靠計數,而且安全措施唔多,汽車落地位置只係墊咗紙皮箱同床褥,真正係搵命搏。

原文刊登於 Yahoo 娛樂圈

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受