Ad Block Ad Block
娛樂
2024-04-10 21:32:22

趙璧渝憑「妹頭」一角獲觀眾留意 真人身材唔惹少

分享:

趙璧渝原來好好雙乳!

《逆天奇案2》的「妹頭」趙璧渝近日獲得不少網民關注,在劇中以男人婆形象示人,而現實中的她其實身材甚好!日前她為美胸專門店拍攝廣告,盡展迷人線條,沒想到她是禾稈冚珍珠。

妹頭在劇中打扮較男仔頭。

拍攝當日,天氣雖不至寒冷警告,但因冇陽光同海灘大風,令趙璧渝不停流鼻水,她說:「工作人員知道天氣狀況,同埋有機會濕身都有準備暖包、大毛巾,但我真係冇辦法貼暖包,因為啲衫實在冇空間,泳衣又好多個窿、跟住婚紗本身好窄,當日自己帶咗一件長羽絨,同埋一個暖壺。」為了著靚每件貼身衫,趙璧渝拍攝前一日只飲流質食物、食藍莓同烚蛋而已,到當日則由朝到晚早只飲齋啡以去水腫,肚餓才吃幾粒藍莓充肌。

另外《逆天奇案2》熱播大獲好評,她由《逆天1》到《逆天2》飾演的「妹頭」仍然被受注視,自覺入行11年終於有一個里程碑,說:「由《逆天1》到《逆天2》,感激有展鵬大佬嘅帶領令我哋A Team嘅默契、眼神、互相嘅信任度、演繹上嘅節奏等等都愈來愈自然合拍,大家會互相提點,而妹頭呢個角色就成為咗我生命中好重要嘅里程碑,因為呢個角色令我得到好多得到好多,我好感恩可以同你哋呢個團隊一齊成長進步,好多謝觀眾支持。」

趙璧渝身材甚好!

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受