Ad Block Ad Block
生活
2019-02-01 06:00:00

FB上盡汗淚

分享:

「最後一集了,咁有水準同內涵嘅節目去到尾聲真的令人感到失落。本人喜愛日本,其景色、食物、人與事、大和民族及她的歷史令人陶醉。
 

由細到大,睇咁多關於日出之國嘅旅遊節目,不外乎吃喝玩樂,即使現在小弟睇NHK嘅旅遊特輯,亦少有如《明治憑甚麼》咁詳細介紹明治維新帶俾日本由南方九州到極北蝦夷地嘅影響變化。


做旅遊節目,收視就是王道,大眾化食玩shopping嘅資訊一定最受歡迎,雖感無奈但亦無可奈何。正因如此,我更欣賞開電視、節目贊助商、crew同主持人嘅堅持去完成呢個咁epic嘅journey,帶俾觀眾咁耳目一新嘅日本旅遊製作。請千萬千萬要拍第2輯呀,跪求?」(摘自小弟FB專頁Sunny Chan留言)


很多幕前朋友都愛做話劇,不求財只求現場觀眾掌聲。我這個節目由於拍到爆budget而虧損,但我贏得的是掌聲一樣珍貴的如潮好評,Facebook上盡是汗水和淚水,令我對這個夕陽餘暉的社交媒介,產生了感恩之心,就像劇場舞台一樣。分別只是這個舞台24x7而且免費?

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受