Ad Block Ad Block
財經
2019-09-24 05:15:00

股你唔到

分享:
股份或會放好消息吸引散戶。(資料圖片)

股份或會放好消息吸引散戶。(資料圖片)

(音樂起……或許黄金,催生了黑暗、爭鬥和怨恨,犧牲了幾多人……城裡暗巷仍有某位在奔波……Woo oh)(字幕:本文純屬虛構,如有雷同,實屬不幸。)

曾講到「尖頭仔」做主席、堅哥幕後操控的GEM上市公司陷入財困,為製造概念集資,堅哥向大老闆侯賽因求助,結果派出「橋王」彼嘉昭協助炒作,「彼人堅呃大聯盟」成立,最終彼嘉昭想到把尖頭仔拉來利用大麻概念炒作,於是他們開始在想如何分工。
 

尖頭仔(不服氣): 「雖然三落三起,現在又第四次,雖然暫時『衰咗』,但我永不言敗,現在仲有外父同埋彼大哥睇住,我唔會衰俾大家睇㗎。」

堅哥(憤怒):「尖頭仔,我一日未肯將Toby嫁俾你,唔好叫我外父,叫返堅哥。我個女同你幾年,你都無好帶挈,依家又要搵彼兄幫手睇睇有無路數啦。」

彼嘉昭(胸有成竹):「大麻概念點玩,其實想得七七八八。都要同班內地人合作。咁睇來又要搵老細侯賽因幫幫手,他在內地好多人脈,應該幫到。」

堅哥(疑問):「其實侯賽因乜料,點解佢識咁多內地猛人?」

彼嘉昭:「你有所不知,侯生真係好勁。他外國名校畢業,後來做i-bank,跟咗幾個大老細,學識好多財技,於是自己同親友創業搞股票,可能屋企有些變故,故更加發奮,甚至開始做上市公司,接手一個又一個不可能任務,慢慢就搞大盤生意,亦幫咗好多猛人,於是生意愈做愈大。以前最叻係供股向下炒。」

堅哥、尖頭仔(一頭霧水):「我以前睇好多報紙,成日鬧股票向下炒,其實咪即係公司合完又供,供完又合呀?」

彼嘉昭(專家上身):「好多人都唔識咩叫向下炒,以為又供又合不停拋貨。我做莊家咁多年,如果真是堅向下炒,仲邊敢玩隻股?一般來講,連拋貨都唔使做,散戶唔係我哋的獵物,是班碎股黨。散戶錢太少,又唔敢大注,邊度贏到大錢!莊家只是順便食咗呢堆魚。只要吸引到班碎股黨,利用大折讓吸引呢堆人大手供股,之後製造大量差價,等他們上釣,一個幾十萬,幾十個就幾千萬,仲要搵埋班友好,俾佢哋賺少少,一億幾千萬都應該出到,到時造消息,做靚個棚,先引班散戶入來,然後叫晒友好出貨,殺晒他們,之後再買些樓呀垃圾咁,錢都使出來,之後班散戶無耐性出貨,莊家唔托推低個價,再搞多次大供大合,咩錢都賺晒啦。」

堅哥、尖頭仔(附和):「你真是好堅呀! 之後靠晒你哋啦!」
 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受