Ad Block Ad Block
娛樂
2020-12-14 04:30:00
日報

RubberBand傾家蕩產搞音樂會

分享:
(左起)Rubberband阿正、阿偉、泥鯭、6號,以及樂隊領班及鍵琴手Patrick Lui。

(左起)Rubberband阿正、阿偉、泥鯭、6號,以及樂隊領班及鍵琴手Patrick Lui。

RubberBand前晚舉行《!》線上音樂會,聯同爵士大樂隊演繹新專輯《i》內多首歌曲,包括《漫長》、《First Date》及《每道微小》等,更邀請了樂壇新人謝雅兒,以及無伴奏合唱組合AMuiXis擔任表演嘉賓,RubberBand主音6號表示,音樂會本應定在去年底舉行,但想製作精益求精,及遇上疫情突然爆發,令音樂會一直順延,6號透露:「我哋有諗過放棄,不過《i》專輯同音樂會就好似雙生兒,我哋希望出碟時可以做到個show俾大家睇,所以今次傾家蕩產咁去做一次音樂會,係有少少任性,因為疫情我哋冇咗好多工作,以我哋唱片公司陣營嚟講,呢個投放嘅資源係好龐大。」有別於一般線上音樂會,RubberBand這次開騷除了樂隊4人,再加上Patrick Lui、13位管樂手、2位和音及1位敲擊樂手,這樣的陣容跟傳統音樂會的規模無異。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受