Ad Block Ad Block
娛樂
2020-02-18 18:37:00

【武漢肺炎】鑽石公主號確診人數上升 森美憂父母情況︰唔樂觀

分享:

爆發疫情的鑽石公主號,再有乘客確診,感染人數持續上升,情況令人擔憂。森美父母現時仍在船上,今日他主持節目《早霸王》時,坦言擔心兩老情況。他在節目中表示父母為免接觸太多人而選擇留在房中,父親更悶到主動收拾房間。

他說︰「頭幾日我問得好仔細,之後就只係問佢哋悶唔悶,精唔精神。已經咁多日都冇病徵,就安心啲……但尋日見到確診個案中有70個係無病徵,分隔咗11、12日都有確診,一係有新感染但唔知佢傳播途徑,同埋可以潛伏咁耐,同埋美國返去嗰班機,確診嗰幾個都係冇病徵,個情況就令我開始擔心。」

 

他又指父母在船上收到的資訊很少,於是他把香港新聞轉載給父母看。他說︰「尋日真係開始擔心,情況唔太樂觀,因為可以潛伏咗十幾日,仲要冇病徵,如果前幾日確診嘅係兩、三日前感染,即係分開到都有途徑感染到,但我哋又估唔到。」提到父母的測試結果,他說預計兩天後有結果,希望最終會無事。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受