Ad Block Ad Block
娛樂
2024-03-15 20:00:00

《中年好聲音》涂家堯分享生日感言 借張佳添一句話:中年 真係可以有好聲音

分享:
涂家堯日前順利完成首個個人音樂會。

涂家堯日前順利完成首個個人音樂會。

《中年好聲音》的「大隻仔」涂家堯早前順利完成首個個人《涂家堯My Journey小型音樂會》,當晚全場座無虛席,氣氛熾熱澎湃。家堯為了音樂會積極操肌,拒絕所有慶生活動,每日只食烚菜同雞肉,食足一個月;音樂會過後,他就和家人、好友及粉絲補辦慶祝,生日會上涂寶(Gavin粉絲暱稱)更為他製造驚喜,送上3個特製的生日蛋糕及禮物,家堯眼淺忍不住流淚,多謝粉絲一直陪伴,而他早前努力苦鍊的身形,卻慢慢復還,待生日週過後,需要再次加操,準備下一個音樂會。

 

涂家堯日前迎來41歲生日。 涂家堯獲絲粉送上驚喜,感動落淚.。

涂家堯昨日(14日)凌晨在網上分享生日感言:「感激大家既祝福,祝大家今年事事順利,身體健康,這兩年走來並不容易,由參加比賽到而家呢年幾時間簡直好似發緊夢咁,當初參加中年好聲音只係佢係一個純比賽去看待,根本冇諗過要正式入行做歌手,因為以我呢個年紀去做呢件事實在太冒險同困難。」

 

涂家堯透露早前為音樂會,每日只食烚菜同雞肉。 涂家堯透露早前為音樂會,每日只食烚菜同雞肉。

他續指:「完成音樂會後,所有觀眾,朋友,戰友,前輩老師俾我既評語,我知道我呢個決定無錯,亦都已經唔再係一個天馬行空嘅想法同夢想。我相信只要我繼續努力繼續學習繼續增值自己。新既一年我會全心全意放晒喺呢個身份度,努力呈現一個新嘅涂家堯,做好嘅音樂回饋俾所有支持我嘅家人、粉絲、朋友同前輩。」最後,家堯亦借張佳添老師在社交平台對他音樂會的一句評語表示:「中年,真係可以有好聲音。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受