Ad Block Ad Block
娛樂
2022-04-25 01:45:49

Chill Club年度推介|ERROR視COLLAR為勁敵 保錡口快爆想拎勁歌獎

分享:

ERROR獲得「Chill Club年度組合」銅獎,肥仔表示開心公司將樂隊及組合分開頒發,否則他們一個獎也分不到,193也希望明年公司繼續分開頒。保錡說︰「希望嚟近四個都可以拎到十大勁曲……哎,死啦!」在旁的193即補飛︰「係十大勁Chill Club獎」。

Dee指明年COLLAR誓必拎獎,加上又有好多女團誕生,相信ERROR明年未必可以分到一個獎項,所以今晚特別邀請父母到場。ERROR四子又表示很開心今年可以上台表演,並多謝歌迷的支持。提到他們在台上指阿Dee想拎視帝,193形容對方是「ViuTV梁烈唯」,阿Dee說︰「我唔想未來都有呢個稱號,我有問過solo,但老細話我要拍好一部戲先,用古生做例子,佢拍咗部《尋秦記》就有《今期流行》,佢話我要拍個代表作先,先可以出solo。」

ERROR認為明年會由女團拎組合獎。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受