Ad Block Ad Block
娛樂
2022-04-25 01:28:01

Chill Club年度推介|MIRROR獲獎多多係天意 Lokman預告演唱會有新嘢

分享:

CHILL CLUB推介榜 年度推介21/22》圓滿結束,MIRROR及其成員包辦多個獎項。Anson Lo(盧瀚霆)不但獲得男歌手金獎,並憑《Megahit》獲頒「年度之歌」,加埋組合金獎,絕對是大贏家。

Anson Lo受訪時再次多謝投票及支持的fans︰「我哋嘅成績比上年多咗,係一件值得鼓舞嘅事,係好開心,多謝大家繼續支持。」提到Anson Lo在台上表示每位成員都很攰,他解釋︰「因為大家都忙緊拍戲、拍緊劇,大家都唔夠休息,之後彩排傾起邊個瞓得最少,原來LokmanAK瞓得一個鐘。」

MIRROR透露近日忙於趕工作進度,眾人表現疲累不堪。

MIRROR透露近日忙於趕工作進度,眾人表現疲累不堪。

AK:希望返屋企瞓覺

對於MIRROR獲得不少獎項,Lokman就搞笑表示是「天意」︰「係好彩大家鍾意我哋作品,又好彩入到圍,又好彩攞到獎,又好彩大家鍾意我哋,呢啲都係天意,哈哈哈!」問到MIRROR如何慶祝,AK表示希望可以回家瞓覺,Lokman也說︰「好需要睡眠同食嘢。」他指因為疫情令不少工作延後,現時因為疫情變得穩定,於是要趕回進度。

提到MIRROR將會舉行演唱會,Lokman透露大家也與花姐等不停開會,希望可以有新的表演項目,當大家完成手頭上的工作後,便會全情投入彩排,也預留了檔期到時每天上堂。

MIRROR大熱奪得組合金獎。(林俊源攝)

MIRROR大熱奪得組合金獎。(林俊源攝)

Lokman、AK透露眾人近日忙趕工作進度,因而沒時間睡覺。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受