Ad Block Ad Block
娛樂
2022-11-10 16:24:37

叱咤記招|未跟So Ching聯絡 Anson Lo@MIRROR首談阿Mo︰希望大家繼續關注

分享:

MIRROR今日有9位成員出席《2022年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》記招,AKEdan(呂爵安)Tiger因工作未能出席。Lokman表示開心可以再次與fans見面,遺憾MIRROR今次未能齊人。提到鏡粉為見他們一面而通宵霸位,Lokman表示很擔心他們不夠水及食物,亦明白有部分小粉絲為見他們而被父母責罵,所以他們行紅地毯時,以笑容回饋粉絲。

MIRROR壓軸出現。(李睿哲攝)

MIRROR壓軸出現。(李睿哲攝)

Ad Block

MIRROR努力裝備自己

由於MIRROR因紅館意外休團兩個月,令他們出歌計劃大受影響,或會令他們年尾未能橫掃多個獎項,Lokman認為大家可能會著重質素多過播放率。提到經過兩個月休團,是否全員已經「ready」?Lokman說︰「我覺得ready好自己呢個好難答,點樣叫ready好呢?但大家都裝備好自己,下次表演一定唔會辜負大家。」對於外間看好MIRROR拎組合金獎,Lokman多謝大家支持,指獎項如浮雲,是很難捉到,最重要做好作品。

MIRROR出席叱咤記者會情況:

(李睿哲攝) (李睿哲攝) MIRROR首次與fans見面。(李睿哲攝)

未有探望阿Mo 呼籲繼續祈禱

Anson Lo稱很開心可以見到fans仍然守護他們,他坦言這兩個月無論是MIRROR、舞蹈員及公司的同事都很難過︰「經過兩個月休息,大家都重新工作返,都想大家繼續去關注阿Mo呢件事。我哋唔會忘記,大家要繼續祈禱,繼續send一啲關心,俾多啲attention佢,俾多啲正能量佢。」

Ad Block
Ad Block

會盡量配合阿Mo家人

Anson Lo可有探望阿Mo,他表示︰「暫時探唔到,因為佢(Mo)家人未ready,我哋都係每日保持聯絡看看他有甚麼需要,我哋12個都會盡量配合。」問到他們有否聯絡So ChingAnson Lo答道︰「同So Ching就冇直接聯絡,我都係同公司去溝通,反而我係最關心阿Mo嘅傷勢,仲有Dancers朋友嘅情緒。因為大家嘅情緒上都要時間康復,無論係我哋定Dancers朋友都係。呢兩個月就係大家互相關心,開會溝通下大家彼此要啲咩嘢。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受