Ad Block Ad Block
娛樂
2023-01-03 20:31:27

大劉記招|蕭若元回應:劉鑾雄已經冇新聞價值

分享:
蕭若元拍片回應劉鑾雄的指控。

蕭若元拍片回應劉鑾雄的指控。

富商劉鑾雄(大劉)跟前女友呂麗君(現名呂姵霖)在銅鑼灣皇室堡被拍得同框後,傳出復合說法,大劉今日開記者會再三否認,更一次過將30幾年來的冤屈氣一次過抒發出來,結果記招開足個半鐘,還狂爆金句及猛料。大劉在記招中更特別點名蕭若元,否認跟對方熟稔,只是跟對方及黃玉郎食過一次飯,並非蕭若元所指見過幾次及單獨食過兩、三次飯。

Ad Block
劉鑾雄拿出蕭若元提及他的影片截圖。

劉鑾雄拿出蕭若元提及他的影片截圖。

指大劉貴人事忙

蕭若元於晚上在其YouTube頻道回應,他在片段開首說︰「我俾大劉痛斥,俾人痛斥到慣,我有咁多haters!但俾咁有錢嘅人公開鬧係少見啲,我會作出回應!」之後他讀出大劉的記招內容,當提到大劉稱只見過他一次時,蕭若元說︰「佢貴人事忙,我識佢係86、87年,我諗佢完全唔記得晒,有一次我同佢同時睇住政府救市嗰次,用一千億,另外仲有幾次睇住政府沽空救市頂大䲔,大家係坐喺度睇。」

蕭若元表示當年跟大劉一齊看政府救市。

蕭若元表示當年跟大劉一齊看政府救市。

躁狂症屬喱民講法

對於大劉稱蕭若元造謠指他有躁狂症,蕭若元說︰「我要聲明先,我話佢有躁狂症,第一係喱民講嘅嘢,唔係專業人士講嘅嘢,我所謂嘅『躁狂症』係指啲人係咁發脾氣,脾氣好猛烈,自己控制唔到,發得比較多。」他續說到躁狂症是情緒病,「但如果醫生說他沒有,我願意澄清這件事。」

蕭若元提到大劉有創傷後遺症,他說︰「創傷後遺症就係引起躁狂,其實兩樣嘢係冇咩分別,表達自己有創傷後遺症有兩種方法,一個係憂鬱,一個係躁狂,又有啲係又憂鬱又躁狂。」其後他又展示網上數據,談及關於大劉的影片,點擊率並非他頻道中最高的影片,「講佢係唔會令我view數增加,一般嚟講,劉鑾雄已經冇新聞價值。」

蕭若元其後發出聲明,指他在影片的內容,第一部份是facts,第二部份是意見,「facts是可以查證,如果我講任何人,你可以send email來指證我錯咗,我一定更正。第二,如果係嚴重錯誤,我會道歉。關於劉生都係一樣,講邊啲係錯嘅你指正。」他指大劉可以叫醫生寫信證明自己沒有躁狂症給他,他會道歉。

蕭若元表示若收到醫生信指大劉沒有躁狂症會道歉。

蕭若元表示若收到醫生信指大劉沒有躁狂症會道歉。

看不到大劉有何成就

蕭若元續說意見是沒法作出客觀評定,是旁人的意見,屬外人的感覺,不同時間有不同感覺。他自言從不會主動講大劉,除非對方有大新聞。他說︰「我唔會主觀講李嘉誠同何鴻燊唔同,因為佢哋係列入商界十大梟雄。我睇唔到你(大劉)生意上有咩傑出表現,冇你咁有錢嘅人都列入去。劉生,你淨係炒下地產,我見唔到你有咩成就!」 

避談大劉私人事

對於大劉表示考慮告他或找朋友到台灣拜訪他,蕭若元有3個看法︰「(一)佢唔會咁做;(二)我再講你會咁做;(三)你話你唔會咁做,但有人咁做就唔會入你數。大家覺得係乜嘢!我係所有人講嘢最公正,亦都冇講佢其他嘢,佢同女星嘅嘢,我唔會講,呢啲係坊間嘅傳言。最後一點聲明,佢嘅私人事唔會講。」
蕭若元稱自去年2月1日開始,已經減產︰「劉生嘅片,比起肥媽都爭好遠,我第一條片都百幾萬(view),許志安條片都七、八十萬,許志安嘅新聞性都遠遠在你劉生之上,唔好以為有錢人大晒!歷史上有錢人係冇咩社會地位!你覺得自己嘅重要性係overrated,李嘉誠都冇咩地位,何況係你?」

Ad Block
蕭若元拿出其頻道的數據,指大劉不入流。

蕭若元拿出其頻道的數據,指大劉不入流。

即睇大劉在記招分享的13金句:

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受